افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خدابندلو: همیشه آرزو داشتم برای پرسپولیس بازی کنم. سال ها روی سکو تیم را تشویق کردم/من عاشق شماره 7 هستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 223993
خدابندلو: همیشه آرزو داشتم برای پرسپولیس بازی کنم.  سال ها روی سکو تیم را تشویق کردم/من عاشق شماره 7 هستم – پرسپولیس نیوز

محمد خدابندلو، هافبک تازه وارد پرسپولیس در اولین حضور خود در ترکیب اصلی عملکرد بسیار خوبی داشت. پس از چندین سال تلاش ناموفق برای پیوستن به پرسپولیس، سرانجام زمستان امسال رویای پرسپولیسی شدن ستاره جوان فوتبال ایران به واقعیت پیوست. صحبت از محمد خدابنده لو، هافبک جوان و پرانرژی است که در چند فصل اخیر […]

محمد خدابندلو، هافبک تازه وارد پرسپولیس در اولین حضور خود در ترکیب اصلی عملکرد بسیار خوبی داشت.

پس از چندین سال تلاش ناموفق برای پیوستن به پرسپولیس، سرانجام زمستان امسال رویای پرسپولیسی شدن ستاره جوان فوتبال ایران به واقعیت پیوست. صحبت از محمد خدابنده لو، هافبک جوان و پرانرژی است که در چند فصل اخیر بارها در آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس بود اما در نهایت نتوانست به تیم محبوبش بپیوندد. محمد که از علاقه زیادش به پرسپولیس گفته بود، در نهایت با توافق پرسپولیس و مس رفسنجان به عنوان یکی از خریدهای زمستانی سرخ ها به این تیم پیوست. خدابنده لو در اصفهان و در دیدار مقابل ذوب آهن دقایقی فرصت بازی داشت اما در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش شروع کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. صحبت های مربوط به خرید جدید قرمزها را در ادامه می خوانید.

بالاخره رویایی که همیشه در سر داشتی محقق شد و برای پرسپولیس بازی کردی.
خب همه می‌دانند من چقدر پرسپولیسی بودم و از بچگی آرزو داشتم روزی برای تیم محبوبم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که بالاخره این اتفاق افتاد و توانستم به تیم محبوبم بیایم. از همه کسانی که به تحقق این انتقال کمک کردند سپاسگزاریم. بازی در پرسپولیس رویایی بود که از بچگی همراهم بود و ربطی به امروز و دیروز نداشت. از پوشیدن پیراهن مقدس پرسپولیس بسیار خوشحالم. بازی در پرسپولیس یک رویا بود و خدا را شکر می کنم.

اولین حضورت در ترکیب اصلی پرسپولیس و دیدار مقابل هواداران این تیم چگونه بود؟
حس عجیب و شگفت انگیزی بود. من سال ها پرسپولیس را تشویق کردم و طرفدار این تیم بودم. من نگرانی هواداران را درک می کنم و به همین دلیل تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام دهم. روز بسیار خوبی بود و قطعا برای من فراموش نشدنی خواهد بود. از بچه های تیم هم تشکر می کنم که به من کمک کردند تا راحت بازی کنم. خوشحالم که بازی را بردیم و این بهترین اتفاق ممکن بود. صف آنهایی که در این سرما و گرما به ورزشگاه آمدند. به همه بازیکنان پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

میدونم از بچگی زیاد به باشگاه میرفتی. آن روزها فکر می کردی روزی در زمین پرسپولیس بازی کنی؟
خوب، من همیشه به آن فکر می کردم و می دانستم که اگر خوب کار کنم و عملکرد خوبی داشته باشم، در نهایت این اتفاق می افتد. با این حال، فکر نمی کردم به این زودی برای تیم محبوبم بازی کنم. من از سکو هستم و طرفدار پرسپولیس بودم. من از این پیراهن قدردانی می کنم و هر آنچه دارم برای موفقیت تیمم خواهم داد.

چندی پیش ویدئویی از مصاحبه او در حال خروج از ورزشگاه در دربی معروف 12 سال پیش منتشر شد. از آن بازی برایمان بگویید.
آره، این یکی از خاطرات من در ورزشگاه است. در آن دربی شرایط پرسپولیس خوب نبود و دو گل از استقلال عقب بودیم. من با هواداران زیادی ورزشگاه را ترک کردم و اصلا حال و هوای خوبی نداشتیم. من هم مصاحبه کردم و خیلی ناراحت شدم. وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم پرسپولیس 10 نفره بازی را برد و 2-0 با نتیجه 3-2 شکست خورد و نمی دانستم باید چه کار کنم. از طرفی پشیمان شدم که تا پایان بازی در ورزشگاه نماندم تا این پیروزی خاطره انگیز را جشن بگیرم. از طرفی از این برد خیلی خوشحال شدم.

چرا شماره 27 را انتخاب کردید؟
من شماره 7 را دوست داشتم و این شماره را خیلی دوست دارم. شماره 7 متعلق به جناب سروش عزیز و جذاب است. 77 در اختیار محمد عمری بود و قابل استفاده مجدد نیست. به همین دلیل 27 را انتخاب کردم و از آن استفاده کردم.

از بچگی بازیکن مورد علاقه ات در پرسپولیس کی بود؟
همه بازیکنان را دوست داشتم چون عاشق پرسپولیس بودم. من همه بازیکنانی را که برای تیم زحمت کشیدند دوست داشتم و واقعا نمی توانم یکی را انتخاب کنم.

پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و بردهای خوبی هم کسب کرده است. بقیه فصل را چطور می بینید؟
کار همیشه سخت است اما پرسپولیس همیشه قهرمان می شود و برای رسیدن به جام می جنگد. بازی به بازی پیش می رویم و سعی می کنیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. خدا را شکر شرایط تیم و بچه ها خیلی خوب است و امیدوارم تا پایان فصل به این روند خوب ادامه دهیم و بتوانیم با قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)