افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

خدابندلو: من طرفدار پرسپولیس هستم و در لیست آقایی بودم/باید در زمین مسابقه ثابت کنم که ستاره پرسپولیس هستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 213985
خدابندلو: من طرفدار پرسپولیس هستم و در لیست آقایی بودم/باید در زمین مسابقه ثابت کنم که ستاره پرسپولیس هستم – پرسپولیس نیوز

هافبک جدید پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم رویاهای خود را گفته است. خیلی از بازیکنان هستند که وقتی با تیم های استقلال و پرسپولیس قرارداد می بندند ادعا می کنند از کودکی عاشق آن تیم بوده اند اما شاید این گفته صحت نداشته باشد اما محمد خدا بنده لو بازیکن جوان و آینده […]

هافبک جدید پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم رویاهای خود را گفته است.

خیلی از بازیکنان هستند که وقتی با تیم های استقلال و پرسپولیس قرارداد می بندند ادعا می کنند از کودکی عاشق آن تیم بوده اند اما شاید این گفته صحت نداشته باشد اما محمد خدا بنده لو بازیکن جوان و آینده دار است. که به تازگی به پرسپولیس پیوسته است. قرارداد امضا شده است. فیلمی از مصاحبه او از دوران کودکی اش وجود دارد که کلاه قرمزی بر سر می گذارد و پرچم پرسپولیس را روی دوشش می گذارد و در ورزشگاه آزادی برای تشویق بازی پرسپولیس قرمز رز به تن می کند.

حالا او با این تیم قرارداد بسته است که به موجب آن روزی با پرچم و کلاه و صورت رنگی به ورزشگاه می رفت تا آنها را تشویق کند و آرزوهای بزرگی برای این تیم دارد. وی با یکی از همشهریان گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید:

فکر می کنی در زمان مناسبی به پرسپولیس آمدی؟
نمی دانم بهترین لحظه بود یا نه. اما بالاخره مجبور شدم به پرسپولیس بیایم، چند روز گذشته تاخیر داشت اما باید نیم فصل قرارداد می بستند و همه چیز خوب می شد.

حضور در پرسپولیس می تواند پلی برای پیشرفت باشد، به تیم ملی دعوت می شوی و لژیونر می شوی، درست است؟
صد درصد. این یک فرصت عالی است که نباید از دست می دادم. حالا باید خودم را با شرایط آشنا کنم. این موضوع زمان می برد. باید تمام تلاشم را در تمرینات و بازی ها انجام دهم تا خواسته کادرفنی را برآورده کنم.

قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس با اسمار صحبت کردی؟
اینها مسائل خصوصی است، اما ما مطمئناً صحبت هایی داشتیم. البته من در لیست خرید آقای یحیی (گل محمدی) بودم. زمانی که ایشان از پرسپولیس رفتند توانستم با آقای اسمار تماس بگیرم تا نظر ایشان را بفهمم. او هم مشتاق حضور در پرسپولیس بود.

در پرسپولیس چه پستی بازی می کنی؟
هافبک دفاعی بازی خواهم کرد.

هدف اصلی شما در پرسپولیس چیست؟
100 درصد رسیدن به تیم ملی است اما قبل از آن باید بگویم حضور در تیم پرسپولیس که یکی از بزرگ ترین تیم های ایران و آسیاست یکی از بزرگترین اهداف من بود. یکی از اهداف من در این تیم، کسب جام های مختلف قهرمانی در کنار پوشیدن لباس تیم ملی است.

امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی پس از جام ملت های آسیا قصد جوان سازی تیم ملی را دارد و به نظر او به عنوان یکی از آینده دارترین فوتبالیست های کشورمان، تو را به تیم ملی دعوت می کند. ملی. تیم این چه ارتباطی است؟
یک سال با امیرخان (قلعه نویی) در گل گهر کار کردم. او مرا خوب می شناسد. ایشان (امیر قلعه نویی) در جام ملت ها نتوانست جوان شود و هدفش رسیدن به فینال و قهرمانی بود. هدفم حضور در پرسپولیس بود چون می دانستم با حضور در این تیم می توانم خودم را بیشتر نشان دهم و انشاالله به تیم ملی دعوت شوم.

زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستید، رسانه های زیادی تیتر زدند که بمب پرسپولیس منفجر شد و شما را ستاره معرفی کردند، نظر شما چیست؟
شاید من طرفدار پر و پا قرص پرسپولیس بودم و در بچگی مصاحبه ام را منتشر کردند، به من می گویند بمب و ستاره. من هم مانند سایر بازیکنان بازیکنی هستم و باید در زمین به عنوان یک ستاره خودم را ثابت کنم و خودم را در زمین ثابت کنم.

به نظر شما پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود؟
همه می دانند که تیم های بزرگ همیشه برای قهرمانی بازی می کنند، حتی اگر شرایطشان بد باشد، مبارزه برای قهرمانی در خون بازیکنانشان است. خوشبختانه پرسپولیس یک برد ارزشمند مقابل تراکتور به دست آورد و امیدوارم تا پایان فصل این روند را ادامه دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)