افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

خبیری: این برد مبارک همه / انتقاداتم از هیئت فوتبال برای شخصی نبوده؛ نمی‌توانم از شرطبندی چشم‌توانپوشی کنم

  • کد خبر : 17610

عضو هیئت پرسپولیس گفت: انتقاداتم از هیئت فوتبال تهران به خاطر مدیر شخباٳ شخباٌ شخباٳ. حسین خبیری پس برد پرسپولیس در مقابل ملوان اظهار داشت: بچه ها بازی خوبی در مقابل تیم ریشه ملان انجام دادند و این برد را با بازیکنان، یحیی گل‌محمدی و هواداران هواداران تبریک می‌گویند. وی در حضورش در هیئت فوتبال […]

عضو هیئت پرسپولیس گفت: انتقاداتم از هیئت فوتبال تهران به خاطر مدیر شخباٳ شخباٌ شخباٳ.

حسین خبیری پس برد پرسپولیس در مقابل ملوان اظهار داشت: بچه ها بازی خوبی در مقابل تیم ریشه ملان انجام دادند و این برد را با بازیکنان، یحیی گل‌محمدی و هواداران هواداران تبریک می‌گویند.

وی در حضورش در هیئت فوتبال تهران گفت: خداست که این انتقادهایی که برای حضور در هیئت بودند. اصلاً قصد در انتخابات و جانشینی شیرازی را ندارم برای دوستان می‌گویم که بدانند دنبال شخصی نیستیم، اما یک سری از رسانه ملی هم به آن پرداخته که نمی‌شود چشم پوشی کرد. من به یک عضو از مجمع یا اصلاً یک فوتبالی از استان تهران، این حق را دارم که از اعضای هیات رئیسه شیرازی سوال کنم.

وی ادامه: یکی از وظایف اعضای هم این است که از رئیس و سوال بپرسند و در مورد مسائل توضیح بخواهند. حرف بدی هم نزدیم و در مورد این شائبه ها و اشتباهاتی که می شود توضیح داد. اگر صحت ندارد که تکلیف مان را بدانیم اگر هم هست که باید چشم پوشی نیست. من اگر حرف می زنم چند هزار فوتبالیست تهرانی را دارم و خانواده هایی را دارم که درآتیزیرند. من به شخصه از شرط بندی و زد و بندهایی که می شود چشم پوشی نمی کنم.

خبیری گفت: امتیازهای تیم ها در تهران به ۳، ۴ میلیون رسیده است. باشگاه ها و مربیان سازنده مانند علی دوستی نمی تواند با این شرایط سرمایه گذا. الان بنگاهدار و کاسب تیم میخرند. با این شرایط حق بچه های با استعداد تهران خورده می شود. ما به عضوی از مجمع حق سوال داریم و به جای اینکه پاسخ بدهند بیانیه می کنند که اتفاقی نیفتاده و را مطرح می کنند. آقایان! کسی دنبال حاشیه سازی و گرفتن جای شما نیست.

عضو هیئت پرسپولیس عنوان کرد: جزوه آقای آل اسحاق خانواده شهدا هستید مدیون خون آن. این همه تصمیم گرفته شده و رسانه ملی به آن پرداخت است. مگر می شود ملی بدون سند به آن بپردازد. اگر حاشیه سازی است شما بیا با سند ثابت کنید که حاشیه سازی است. پزشکی هم مالی هم اخلاقی است و هرکسی هم از آن چشم پوشی می کند مدیونی است که در فوتبال تهران فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.