افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

خبیری: اصولی با زبان صحبت نکند/ از احضار به کمیته اخلاق نمی‌ترسم

  • کد خبر : 17788

عضو هیئت باشگاه پرسپولیس: به اصولی توصیه از این پس با کسی در ورزش استخوان خرد کرده و زندگی را سرلوحه خود قرار داده است با زبان تهدید صحبت صحبت. حسین خبیری در خصوص اصول عضو هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال عنوان کرده است به دلیل صحبت‌های بی‌اسش بی‌اساس به کمیته اخلاق برود، اظهار نظر […]

عضو هیئت باشگاه پرسپولیس: به اصولی توصیه از این پس با کسی در ورزش استخوان خرد کرده و زندگی را سرلوحه خود قرار داده است با زبان تهدید صحبت صحبت.

حسین خبیری در خصوص اصول عضو هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال عنوان کرده است به دلیل صحبت‌های بی‌اسش بی‌اساس به کمیته اخلاق برود، اظهار نظر اظهار داشت: صحبت‌های من بی‌اساس بی‌اساس. به عنوان هیئت فوتبال بزرگترین حوزه تهران و کارشناس ورزش سالها در ورزش تهران هیئت های فوتبال پایتخت دارای مسئولیت و اظهار نظر دلسوزان در فوتبال پایتخت و همچنین معضلات مشکلات و مشکلات را در اساسنامه و در اساسنامه هم نکاتی را عنوان کردم که کاملاً .

وی افزود: من را خیلی نمی‌شناسم و خیلی دوست دارم رزومه و اصولی را در ورزش فوتبال بدانم تا مشخص شود به چه کسی علاقه‌مند است به فوتبال با سوابق سوابق وی وی. البته تا حدودی از حضور او در بالاترین مرجع فوتبال علیرغم سابقه نداشت.

خبیری تاکید می کنم: من اگر نظر و نقدی دارم ۲۵ سال در ورزش دارم. خبرنگار و بودم و سالها مسئولیت‌های ورزشی در ادارات ورزش و جوانان تهران همچنین هیئت مدیره باشگاه سایپا و دارم و مدتی هم افتخار این را داشتم که باشگاه باشگاه آراک را در اختیار داشتم و با این سوابق وقت ادعایی همیشه نداشتم و خودم خادم ورزش بودم. و شاگرد بزرگان و استادان ورزش می‌دانم که از آنها درسهای زیادی می‌برند.

خبیری ادامه: با آشتیاق به کمیته خواهد رفت چون بسیاری از مسائلی که بیان نبود را در این کمیته و اسدی مقدم که یک انسان شریف و قاضی متعهد و منصف منصف است خواهد شد.

وی افزود: از حقایق هیچ ترسی ندارم و برای اطلاع اصولی بگویم من تهدیدهایی مثل احضار به کمیته و اینگونه تهدیدها باعث عقب نشینی خبیری و نپرداختن به حقایق حقایق نخواهد شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: اگر احترامی وی قائل باشد به خاطر احترامی که برای مهدی تاج و برخی و عزیزانی مثل نبی و قنبرزاده و ماجدی و برخی رفقای زحمتکش و خوب در هیئت و فدراسیون فوتبال فوتبال قائل هستم.

عضو باشگاه پرسپولیس مشخص کرد: در آینده نزدیک در سوابق و بحث برانگیز اصولی فدراسیون فوتبال صحبت خواهد کرد. از بی او در میزبانی از یک بازی ملی تا به وجود آمده در هیئت فوتبال تحت مدیریت وی تعطیلی فوتبال حرفه ای در استان پرافتخار پرافتخار که ناراحتی همه اهالی و دلسوزان فوتبال رو در رو در.

وی گفت: تاسف برانگیز که شنیده شده وی به عنوان عضو هیئت رئیسه فوتبال پاداش های دریافتی که از جای تاسف گرفته شده است. او با چه عملکرد مثبتی مستحق دریافت چنین پاداشی بوده است. در حالی که مهم‌ترین مسئولیت‌های مختلف وجود دارد و نه به دلیل اینکه کدام یک از نمایندگان کمیته فوتسال هستند.

خبیری افراد پایان گفت: در جایی که و دلسوزی مثل صادق درودگر و ترابیان و محمد حسن انصاری فرد و این رشته برای استقلال کمیته فوتسال و سربلندی این رشته پرافتخار زحمات بسیار کشیدند اصولی بری یک اردو برای تیم ملی در آخرین سال است. افتضاح مدیریتی شنیده می شود که تیم ملی فوتسال به خاطر وی مختل و تیم پرافتخار اجباراً هتل محل اقامت بیرون و به خاطر اسکان تیم تیم ملی بزرگسالان بزرگسالان فوتسال اردوی تیم ملی ملی تعطیل و شهرستانی باید به ترک ترک ترک شود.

وی افزود: به او می‌کنم از این پس با کسی که در ورزش خرد کرده و در سیدالشهدا تربیت و رشد کرده و زندگی می‌کند را سرلوحه خودش قرار داده و در مقابل ذلت و سر خم یک پرسپولیسی پرسپولیسی اصیل است که تهدید صحبت نکند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.