افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

خبر مهم و جدید معافیت فرزندان از خدمت سربازی

  • کد خبر : 388991

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فارغ التحصیلان دوره متوسطه با انتخاب رشته های مرتبط با نیروهای مسلح می توانند از خدمت معاف شوند. سرلشکر دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در قالب طرح جهاد علمی با هدف پیوند دانشگاه ها و نیروهای […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فارغ التحصیلان دوره متوسطه با انتخاب رشته های مرتبط با نیروهای مسلح می توانند از خدمت معاف شوند.

سرلشکر دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در قالب طرح جهاد علمی با هدف پیوند دانشگاه ها و نیروهای مسلح و همچنین پایان نامه های دانشگاهی مشکل محور، دانشجویان کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد و دکتری) که دارای شرایط تدوین پایان نامه با موضوعات مرتبط با اولویت ها تحقیق در محیط هدف فرماندهی پلیس (مثلاً مسائل حقوقی و جرم شناسی، پیشگیری از جرائم اجتماعی، آسیب های اجتماعی، اطلاعات پلیس، امنیت سایبری، تهدیدات فضای مجازی و …) می تواند حمایت مالی دریافت کند.

وی افزود: در قالب طرح های حسابداری و جایگزینی خدمات بر اساس دستورالعمل مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و تحقیقاتی فرج و به منظور بهره گیری از ایده ها و طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز در قالب تعریف طرح های پژوهشی، فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند حداقل شش ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران، موضوعات مورد تایید و تحقیق را انتخاب کنند. اولویت ها این فرماندهی انتظامی و پس از طی مراحل اداری و در صورت تایید کارشناسان نسبت به دریافت کسری خدمت (بین 6 تا 12 ماه) و یا معافیت کلی از خدمت (ویژه طرح های کشوری و با تایید کل کشور) ستاد کل نیروهای مسلح).

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در این قالب با توجه به طبقه بندی پایان نامه ها باید نسبت به کسر خدمت نیز اقدام شود.

القاصی مهر گفت: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفتر پژوهش های کاربردی پلیس شرق استان تهران در خصوص شرایط یا نوع همکاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.