افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

خبر مهم برای متقاضیان فوری وام | 4 برابر میانگین حساب خود بدون وثیقه قرض بگیرید

  • کد خبر : 210628

افشین خانی که در غرفه ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران حضور داشت، با بیان اینکه بانک صادرات جزو بانک های شکست خورده نیست، گفت: اگر امروز محدودیت های کارگزاری برداشته شود، یکی از پتانسیل هایی است که کشور می تواند روی آن حساب کند. در حوزه آینده بانکداری و کارگزاری.” بانک توسعه […]

افشین خانی که در غرفه ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران حضور داشت، با بیان اینکه بانک صادرات جزو بانک های شکست خورده نیست، گفت: اگر امروز محدودیت های کارگزاری برداشته شود، یکی از پتانسیل هایی است که کشور می تواند روی آن حساب کند. در حوزه آینده بانکداری و کارگزاری.” بانک توسعه صادرات به دلیل اینکه نسبت کفایت سرمایه بالای 13 درصد است، زیان انباشته شما را در سال جاری جبران می کنیم و برای اولین بار در پایان سال جاری 100 درصد افزایش سرمایه خواهیم داشت. بنابراین بانک در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه هایی که در شش ماه گذشته تعریف شده است، گفت: این برنامه ها به سمتی رفته است که با وجود محدودیت های نقدینگی به ویژه در حوزه ریال و ارز حدود 227 درصد رشد داشته ایم. در امتیاز. مصوبات اعتباری ریالی و 190 درصد اعتبارات ما به صورت ارزی.

مدیرکل بانک توسعه صادرات تصریح کرد: در این فرآیند توانستیم با طرحی که در سال 96 رونمایی شد، در قالب طرحی به نام الماسان با هشت خدمت، تمامی نیازهای شرکت های تولیدی صادرات محور را برطرف کنیم. دهه فجر و به مدت 3 ماه اجرا شد. برای این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب اعطا شد. علاوه بر این برخی بانک ها تسهیلات خود را قطع کردند، اما روند اعطای تسهیلات به شرکت های تولیدی را تا پایان اسفند ادامه خواهیم داد.

خانی با بیان اینکه بانک توسعه صادرات 138 شعبه در تمام استان های کشور دارد، تصریح کرد: فعالیت ما تامین مالی صادرات محور است و تسهیلات خرد نداریم، فقط برای زایمان و ازدواج تسهیلات داریم. اخیرا تسهیلات اشتغال اضافه شده است. شما یک حساب متوسط ​​یا پول قفل شده در این ویژگی وظیفه ندارید.

وی ادامه داد: برای اعطای تسهیلات مشاغل تا چهار برابر متوسط ​​حساب مشتری تسهیلات سرمایه در گردش می دهیم. این کار صرفا بر اساس میانگین تراکنش ها انجام می شود و نیازی به سپرده گذاری نیست. زیرا بانک توسعه صادرات قابل سپرده گذاری نیست و منابع آن از صندوق توسعه ملی، صندوق نفت یا منابع دولتی تامین می شود. همچنین تلاش ما بر این بوده است که بین 1.5 تا 1.8 درصد نرخ ارائه و نرخ موثر تسهیلات به مشتریان را نسبت به سایر بانک ها کاهش دهیم./ ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.