افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

خبر فوری قیمت خودروهای انفجاری بعد از تعطیلات نوروز

  • کد خبر : 237466
خبر فوری قیمت خودروهای انفجاری بعد از تعطیلات نوروز

ادامه روند فعلی در بازار خودرو احتمالا تا سال 1403 به افزایش قیمت انواع خودرو منجر خواهد شد. اسد کرمی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران درباره بازار شب عید گفت: بازار خودرو این روزها متاثر از نوسانات قیمت ارز است. به طور کلی در تمام سال 1402 بازار رکود شدیدی داشت و […]

ادامه روند فعلی در بازار خودرو احتمالا تا سال 1403 به افزایش قیمت انواع خودرو منجر خواهد شد.

اسد کرمی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران درباره بازار شب عید گفت: بازار خودرو این روزها متاثر از نوسانات قیمت ارز است. به طور کلی در تمام سال 1402 بازار رکود شدیدی داشت و امید غرفه داران به شب عید.

وی افزود: بعد از شب های عید سال 1399 و 1400 که به دلیل گسترش تاج بازاری نداشت، صاحبان نمایشگاه امیدوار بودند که از سال 1401 به بعد ضرر آن سال ها جبران شود.

کرمی ادامه داد: با این حال نوسانات قیمت ارز باعث شده مردم جرات خرید خودرو را نداشته باشند چرا که قیمت ارز بر قیمت خودرو تاثیر می گذارد و خریداران بیم دارند که پس از خرید به دلیل کاهش قیمت ارز متضرر شوند به جز تعداد کمی از مردم که ده ها هزار ضرر دارند، یک میلیون برایشان مهم نیست. اما اکثر مردم در این وضعیت نوسانات ارز در تجارت خودرو محافظه کار می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که باعث رکود در بازار خودرو در سال جاری شده، کمبود نقدینگی در دست مردم است. ادامه روند فعلی در بازار خودرو احتمالا تا سال 1403 به افزایش قیمت انواع خودرو منجر خواهد شد.

در همین رابطه سعید موتمانی، رئیس سابق اتحادیه نیز در مورد قیمت روز انواع خودرو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اکنون پراید 131 حدود 340 میلیون تومان، کوئیک آر 403 میلیون تومان، کوییک معمولی 397 قیمت دارد. میلیون تومان، دنده تارای 770 میلیون تومان، تارای اتوماتیک 893 میلیون تومان و سمند سورن حدود 740 میلیون تومان قیمت دارد. دنا اتوماتیک هم در کانال میلیارد تومانی است.

وی همچنین درباره قیمت خودروهای مونتاژ شده توضیح داد: جک اس 5 یک میلیارد و 600 میلیون تومان، هایما اس 7 حدود یک میلیارد و 700 میلیون، هایما اس 8 حدود یک میلیارد و 900 میلیون، دیگنیتی پرستیژ حدود 2000 میلیون و 200 میلیون و … فیدلیتی این است که یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت دارند.

منبع: عنوان کوتاه

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.