افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

خبر سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور خبر خوبی نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 268810
خبر سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور خبر خوبی نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد لاریجانی رئیس سابق ستاد حقوق بشر در یک برنامه تلویزیونی گفت: تا آخرین لحظه امیدم را از دست نمی دهم حتی اگر خبری که دریافت می کنم خوب نباشد. وی ادامه داد: اگر چه در بین مردم امام حسین(ع) شهادت عسل در راه خدمت به مردم است. جواد لاریجانی گفت: […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد لاریجانی رئیس سابق ستاد حقوق بشر در یک برنامه تلویزیونی گفت: تا آخرین لحظه امیدم را از دست نمی دهم حتی اگر خبری که دریافت می کنم خوب نباشد.

وی ادامه داد: اگر چه در بین مردم امام حسین(ع) شهادت عسل در راه خدمت به مردم است.

جواد لاریجانی گفت: انشالله در سلامت هستند و من تا آخرین لحظه حاضر نیستم امیدم را از دست بدهم.

رئیس سابق ستاد حقوق بشر افزود: دشمن روی این کارها سرمایه گذاری کرده بود و همیشه اشتباه کرده است. این کشور در گذشته افراد بزرگی را به شهادت رسانده است.

وی افزود: امروز که ایران شاهد یک نهاد مدنی بی نظیر است، ملت ما باید مطمئن باشد که این کشتی بدون هیچ تلاطمی به راه خود ادامه خواهد داد. دشمنان متوجه فاجعه بودن وضعیت کشور نخواهند شد.

جواد لاریجانی گفت: امیدوارم در لحظات آخر خبرهای خوبی بشنویم، باید برای همه چیز آماده باشیم. ملت ما آماده است.

رئیس سابق ستاد حقوق بشر گفت: شرایط قانونی برای اداره کشور مشخص است، ما این مسیر را طی می کنیم و کشور دچار هرج و مرج و سردرگمی نمی شود، اما جای گرفتن آن بسیار سخت است. البته اتفاق کوچکی نیست و اتفاق بسیار بزرگی است.

وی به برخی از شیطنت ها و بدخلقی های رسانه های دشمن اشاره کرد و گفت: رفتار رسانه های دشمن زننده و زشت است. ابتدا اعلام کردند که این یک حادثه تروریستی است، در حالی که چیزی بررسی نشد و اگر اعلام کردند، آن را انجام دادند. باید آلوده به این باشد

جواد لاریجانی افزود: اگر روزی دستگاه های نظامی و امنیتی ما متوجه این موضوع شوند، زندگی افراد مبتلا به مشکل می افتد.

وی ادامه داد: من معتقدم اینها تبلیغاتی است برای تغییر روحیه مردم ما. اگر خدای ناکرده نتیجه نهایی این حادثه اعلام شود ناراحت می شویم و این چیزی نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن بگذریم.

رئیس سابق ستاد حقوق بشر گفت: چه در این حادثه شهید شد و چه زنده، در راستای احیای مکتب اهل بیت هستیم. انشاءالله این سید خلیل القدر در امان باشد.

وی افزود: طبق قانون وقتی رئیس جمهور دچار حادثه می شود و وضعیت جسمانی نامناسبی دارد یا شهید می شود کشور در تعلیق نیست و رئیس دو قوه و معاون اول رئیس دو قوه هستند. شاخه های قدرت». دولت و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم سایه آرامش بخش است و ملت ما نگران نباشند.» البته دل ما شکسته و از این حادثه ناراحت هستیم.

جواد لاریجانی در پاسخ به این سوال که در صورت وقوع حادثه طبق قانون اساسی چه شرایطی فراهم است؟ وی گفت: سران دو قوه و معاون اول تا انتخابات آینده رسیدگی به امور را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: البته من دوست ندارم درباره این موضوعات به تفصیل صحبت کنم، اما ما در شرایط واقعی زندگی می کنیم و مردم ما باید بدانند که مشکلات در بافت قانونی کشور طبیعی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.