افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

خبر خوش برای پرسپولیس/ این ستاره برای پرسپولیس معجزه است

  • کد خبر : 390302
خبر خوش برای پرسپولیس/ این ستاره برای پرسپولیس معجزه است

آنچه دیگران می خوانند: اطلاع رسانی کند اخبار شما: مرتضی پورعلیگنجی او بازیکن محبوب تیم پرسپولیس است. مرتضی پورعلیگنجی به عنوان مدافع بازی کنید. مرتضی پورعلیگنجی پس از چالش هایی که در یک سال گذشته تجربه کرده، حالا آماده است تا بار دیگر خود را در فوتبال ایران ثابت کند. این بازیکن با دو پارگی […]


آنچه دیگران می خوانند:


اطلاع رسانی کند اخبار شما: مرتضی پورعلیگنجی او بازیکن محبوب تیم پرسپولیس است. مرتضی پورعلیگنجی به عنوان مدافع بازی کنید. مرتضی پورعلیگنجی پس از چالش هایی که در یک سال گذشته تجربه کرده، حالا آماده است تا بار دیگر خود را در فوتبال ایران ثابت کند. این بازیکن با دو پارگی دردناک رباط صلیبی فصل سختی را پشت سر گذاشت و به عنوان بازیکنی باتجربه با اشتیاق و انگیزه به میادین بازگشته است.

سال 1402 سال پرچالشی برای پورعلیگنجی بود. او در بازی دوستانه با تیم ملی قطر مصدوم شد و مجبور شد یک سال تمام از میادین دور بماند. این مصدومیت نه تنها زندگی حرفه ای او را تحت تاثیر قرار داد بلکه او را از مهم ترین تورنمنت ها و همچنین مسابقات ملی دور نگه داشت.

با این حال پورعلیگنجی هرگز امید خود را از دست نداد. با پشتکار و انگیزه به تمرینات خصوصی خود ادامه داد و سعی کرد به تمرینات گروهی بازگردد. او در نهایت در ابتدای فصل جدید به تمرینات گروه پرسپولیس پیوست و در دو بازی ابتدایی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

اما بدشانسی به او اجازه نداد تا به خوبی در زمین بدرخشد. او به دلیل مصدومیت عضلانی دوباره یک ماه و نیم از میادین دور بود و به همین دلیل نتوانست در دیدارهای مهمی مانند فولاد، الاهلی و استقلال شرکت کند. این مصدومیت ها بار دیگر او را با چالش های جدیدی مواجه کرد اما او با روحیه ای عالی به کار خود ادامه داد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.