افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

خبر خوش برای معلمان بازنشسته آموزش و پرورش

  • کد خبر : 159024
خبر خوش برای معلمان بازنشسته آموزش و پرورش

مهدی مسکنی، مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: موضوع طبقه بندی بازنشستگان آموزشی و فرهنگی باید طبق قانون اجرا می شد اما با توجه به اینکه آموزش و پرورش تصمیمات شاغلین را صادر کرده بود. مشمولان طبقه بندی در نیمه دوم سال 1401 بوده و این امر تا کنون ادامه داشته است. […]

مهدی مسکنی، مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: موضوع طبقه بندی بازنشستگان آموزشی و فرهنگی باید طبق قانون اجرا می شد اما با توجه به اینکه آموزش و پرورش تصمیمات شاغلین را صادر کرده بود. مشمولان طبقه بندی در نیمه دوم سال 1401 بوده و این امر تا کنون ادامه داشته است.

مسکنی با اشاره به علت این مشکل تصریح کرد: افرادی که در بازنشستگی سی و یکم شهریور ماه 1400 تا پایان سال 1401 بازنشسته شده اند، به دلیل عدم صدور حکم انتخاب شغل از سوی آموزش و پرورش برای این عزیزان با اعمال طبقه بندی در زمان اشتغال و فاقد صلاحیت در زمان واگذاری به صندوق بازنشستگی کشوری.

وی تلاش ها و تعهدات وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و حوزه فنی صندوق بازنشستگی کشوری را ارزشمند دانست. وی گفت: با نظارت های انجام شده برای اجرای رتبه بندی و بر اساس اعلام رسمی آموزش و پرورش، از مجموع حدود 120 هزار نفر بازنشسته سال های 1400 و 1401، حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی شده اند. ; یعنی معلمان و همکاران این موسسه که بخشنامه 230 به آن اشاره دارد و رتبه های آن آموزشی و فرهنگی است.

مسکنی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری دستور اعمال رتبه های 1400، 1401 و 1402 را برای این عزیزان صادر کرده است و ضرایب سالانه زیر نیز برای این عزیزان اعمال شده است.

مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در مجموع 50 هزار و 477 نفر مشمول معوقات هستند، گفت: این رقم به طور متوسط ​​37 میلیون و 200 هزار تومان است که به دلیل تناسب معوقه در اجرای این قانون (تناسب) یعنی از 31 از سپتامبر 1400 تا پایان سال 1402 دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری بابت معوقات سه ماهه مهر، آبان و آذر ماه 1402 به طور متوسط ​​6 میلیون و 645 هزار تومان به حساب این تعداد مشمول پرداخت می کند که میانگین است و ممکن است عده ای کمتر دریافت کنند. . یا بیشتر از این تعداد

مسکنی تاکید کرد: این پرداخت ها به صورت ماهانه تا پایان سال و تا تکمیل و تسویه معوقات این عزیزان با اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد داشت. بالغ بر 114 هزار حکم اصلاحی برای مالیات سال های بعد صادر شده است که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل مشاهده و مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

خبر خوب برای معلمان؛ اعلام زمان پرداخت معوقات صلاحیت.

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.