افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

خبر خوش از ایران خودرو/ این خودرو یک سال زودتر تحویل مشتریان می شود

  • کد خبر : 162275
خبر خوش از ایران خودرو/ این خودرو یک سال زودتر تحویل مشتریان می شود

آفتاب نیوز: ایران خودرو برای ثبت نام سورن پلاس با موتور X7P که موعد تحویل آن پاییز 1403 تعیین شده بود، سورپرایز در نظر گرفته است. همانطور که در اطلاعیه فروش خودروساز واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص آمده است، ایران خودرو آمادگی خود را برای تحویل زودتر از موعد سورن پلاس با موتور XU7P […]

آفتاب نیوز:

ایران خودرو برای ثبت نام سورن پلاس با موتور X7P که موعد تحویل آن پاییز 1403 تعیین شده بود، سورپرایز در نظر گرفته است.

همانطور که در اطلاعیه فروش خودروساز واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص آمده است، ایران خودرو آمادگی خود را برای تحویل زودتر از موعد سورن پلاس با موتور XU7P اعلام می کند.

آبی های جاده مخصوص اعلام کردند که می توانند سورن پلاس با موتور XU7P را به صورت فروش اجباری با موعد تحویل 90 روزه به ثبت نام کنندگان این خودرو که از ایران خودرو پیامک دریافت کرده اند تحویل دهند.

در طرح فروش فوری آگهی سورن پلاس با موتور XU7P فقط رنگ سفید در نظر گرفته شده است. قیمت کارخانه ای این خودرو حدود 460 میلیون تومان است و کسانی که قصد دریافت فوری آن را دارند باید مبلغ ذکر شده را به حساب خودروهای ایران واریز کنند. یعنی متقاضیان سورن پلاس با موتور XU7P می توانند تقریباً یک سال زودتر به خودروی درخواستی دسترسی داشته باشند.

البته این خودروساز طرح پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P را نیز در نظر گرفته است. آن دسته از مشتریانی که برای خرید سورن پلاس با موتور XU7P در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند اما به هر دلیلی نمی توانند مبلغ نهایی را یکجا پرداخت کنند، می توانند سورن پلاس با موتور XU7P را با پیش پرداختی در حدود 183 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنند. آن را پیش خرید کنید و در شهریور 1403 تحویل بگیرید.

البته امتیاز کسانی که سورن پلاس با موتور XU7P را پیش خرید می کنند این است که می توانند گزینه های بیشتری برای رنگ خودروی خود داشته باشند. تحویل سورن پلاس با موتور XU7P در شهریور ماه با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی متالیک امکان پذیر خواهد بود.

طبق اولین اعلام تاریخ تحویل سورن پلاس مجهز به XU7P توسط ایران خودرو (پاییز 1403)، پیش خریداران سورن پلاس مجهز به موتور XU7P نیز می توانند سه ماه زودتر به خودروی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. از این رو خودروهای ایران با برنامه فروش فوری و پیش فروش متقاضیانی را که برای دریافت خودروی مورد نظر باید یک سال صبر می کردند، شگفت زده کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.