افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

خبر خوشحال کننده برای زوج ها درباره وام ازدواج

  • کد خبر : 16319
خبر خوشحال کننده برای زوج ها درباره وام ازدواج

امروز 15 اسفند ماه، مبلغ وام ازدواج در سال 1402 تصویب شد. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از ایسنا؛ با تصویب مجلس شورای اسلامی، قرض الحسنه ازدواج هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها از ابتدا سال مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان بوده و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوج‌های بیست […]

امروز 15 اسفند ماه، مبلغ وام ازدواج در سال 1402 تصویب شد.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از ایسنا؛ با تصویب مجلس شورای اسلامی، قرض الحسنه ازدواج هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها از ابتدا سال مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان بوده و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوج‌های بیست و سه سال مبلغ ۲۲۰ میلیون میلیون تومان بوده است.

نمایندگان مجلس اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و جریان بررسی هزینه‌های لایحه ۱۴۰۲ کل کشور، جزء ۱ بند الف مصوبه ۱۶ را به تصویب رساندند.

بر اساس ۱ بند الف یادداشت ۱۶، بانک مرکزی اسلامی ایران مکلف است چهارچوب برنامه کنترل تورم و ایجاد اقتصادی مطابق با قانون از خانواده و جوانی جوانی جمعیت و قوانین مربوط به ایثارگران حداقل دو میلیون میلیارد ریال از محل قرارهای اعم از جاری پس از آن. شبکه بانکی (غیر از بانک‌ها قرض الحسنه) پس از قانونی شدن به قرض ازدواج، فرزندآوری و ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن مسکن اختصاص داده شده و از طریق بانک‌های بانک‌ها به تشخیص شورای پول پول برای مثال:

۱_تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (موضوع ماده (۶۸) قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی):

۱-۱- هر ازدواج قرض ازدواج برای زوج‌های آن‌ها بعد از ۱۳۹۸/۱/۱ یک میلیارد و هشتصد میلیون (۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال و با دوره‌ی دوره‌ی بازپرداخت ده ده ده دهی بوده است. ده ده ده ده ده ده ده ده ده

۱-۲-تسهیلات الحسنه ازدواج برای زوج های زیر بیست و پنج سال و زوج های زیر بیست و سه سال مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون (۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال)

نوشته خبر خوشحال کننده برای زوج ها درباره وام ازدواج اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.