افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

خبر خوشحال کننده ای از آمریکا برای رهبر کره شمالی

  • کد خبر : 139486
خبر خوشحال کننده ای از آمریکا برای رهبر کره شمالی

کد خبر: 12900 ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۰۴:۱۱:۰۳ پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که ایالات متحده معتقد است یک ماهواره شناسایی کره شمالی وارد مدار نزدیک زمین شده است. گفتن فردا | رایدر بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: ما می دانیم که ماهواره وارد مدار شد و از فناوری […]



کد خبر: 12900

۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۰۴:۱۱:۰۳






پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که ایالات متحده معتقد است یک ماهواره شناسایی کره شمالی وارد مدار نزدیک زمین شده است.

گفتن فردا | رایدر بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: ما می دانیم که ماهواره وارد مدار شد و از فناوری موشک های بالستیک بهره مند شد. او گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا یک ماهواره کره شمالی از کاخ سفید یا پنتاگون عکس گرفته است، ندارد.

خبرگزاری رسمی پیونگ یانگ اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تصاویری را دریافت کرده که توسط ماهواره نظامی این کشور از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر آمریکا در پایگاه دریایی نورفولک در ویرجینیا گرفته شده است.

کیم جونگ اون از ناتا (اداره ملی فناوری هوافضای کره شمالی/ناتا) بازدید کرد و در مورد اولین فعالیت های ماهواره نظامی این کشور که اخیراً پرتاب شده است، توضیحاتی دریافت کرد.

علاوه بر این، چهار کشتی جنگی هسته‌ای نیروی دریایی آمریکا و یک ناو هواپیمابر بریتانیایی نیز در تصاویر ایستگاه دریایی نورفولک و بندر نیوپورت نیوز دیده می‌شوند.

رهبر کره شمالی از آمادگی و موفقیت پرسنل ناتا در ارسال ماهواره نظامی مالیگوان-1 به مدار زمین ابراز خرسندی کرد و از پرسنل ناتا تشکر کرد.

اداره ملی هوانوردی و فناوری فضایی کره شمالی (ناتا) اعلام کرد که با موفقیت ماهواره شناسایی نظامی Mali Gwan-1 را با استفاده از پرتاب ماهواره جدید چولیما-1 از پایگاه پرتاب ماهواره از صبح چهارشنبه گذشته در مدار زمین قرار داده است و افزود: رهبر کره شمالی رویداد پرتاب این ماهواره را زیر نظر داشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.