افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

خبر خوب/ قیمت مسکن در این منطقه به نصف کاهش یافت!

  • کد خبر : 23354
خبر خوب/ قیمت مسکن در این منطقه به نصف کاهش یافت!

قیمت مسکن مهر پردیس به یک میلیارد تومان کاهش یافت و شرایط خرید را برای خریداران ملک کمی آسان کرد. به گزارش صبح به نقل از تسنیم؛ بررسی قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس نشان می‌دهد رکود بازار، انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها از سوی مردم و عدم ورود به بازار باعث شده تا […]

قیمت مسکن مهر پردیس به یک میلیارد تومان کاهش یافت و شرایط خرید را برای خریداران ملک کمی آسان کرد.

به گزارش صبح به نقل از تسنیم؛ بررسی قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس نشان می‌دهد رکود بازار، انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها از سوی مردم و عدم ورود به بازار باعث شده تا قیمت یک میلیارد تومان کاهش پیدا کند.

بر این اساس یک واحد مسکن مهر واقع در فاز 5 به مساحت 87 متر مربع با قیمت 2.85 میلیارد تومان یعنی متری حدود 32.7 میلیون تومان اعلام شده است.

واحدی به همین متراژ واقع در فاز 9 قدیم به قیمت 1.9 میلیارد تومان یعنی متری حدود 21.8 میلیون تومان برای فروش آگهی می شود.

برخی از واحدهای مسکن مهر فاز 9 سابق به دلیل بحث «دیوار حائل» همچنان غیرقابل سکونت هستند و خریداران باید به این نکته توجه کنند.

قیمت ها در فاز 8 و 11 پرادش

در فاز 8 پردیس، یک واحد 2 خوابه 105 متری با قیمت 2 میلیارد و 660 میلیون تومان (متر مربع حدود 25.3 میلیون تومان) اعلام شده است. وام و عرضه این واحد مسکونی پرداخت شده و به صورت خام به فروش می رسد.

در فاز 11 یا کوزو که هنوز حدود 12 هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره است، یک واحد 87 متری متری 31.9 میلیون تومان یعنی حدود 2777 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی در همین متراژ با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. اختلاف حدود یک میلیارد تومانی این واحد با واحد مشابه فوق به دلیل قرار گرفتن آن در طبقه همکف است. البته فروشنده مشخص نکرده است که این واحد قابل سکونت است یا خیر.

در منطقه 5 فاز 11 یک واحد 87 متری در طبقه 10 با قیمت 3 میلیارد تومان یعنی متری 34.5 میلیون تومان اعلام شده است. این واحد مسکونی آماده سکونت است و وام شما پرداخت شده است.

در فاز جدید 9، یک واحد مسکن مهر 85 متری که وام و متراژ آن بازپرداخت نشده، 2 میلیارد تومان قیمت دارد.

مسکن مهر شهر پردیس طی زمستان سال گذشته و طی فروردین ماه امسال به دلیل نوسانات سایر بازارهای اقتصادی قیمت های عجیب و غریبی را تا 4.3 میلیارد تومان به ثبت رساندند.

اما طی 2 ماه گذشته به خصوص در خرداد ماه به دلیل ثبات بازار ارز حباب قیمتی از بین رفته است.

خبر خوب/ قیمت مسکن در این منطقه به نصف کاهش یافت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.