افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

خبر خوب برای کارمندان متقاضی وام

  • کد خبر : 301850
خبر خوب برای کارمندان متقاضی وام

یکی از بانک های دولتی کشور، بانک تجارت است که برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با عنوان «شتاب» آماده کرده است. افرادی که می خواهند از این طرح وام 300 میلیونی توکن با سودهای مختلف دریافت کنند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. به گزارش […]

یکی از بانک های دولتی کشور، بانک تجارت است که برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با عنوان «شتاب» آماده کرده است. افرادی که می خواهند از این طرح وام 300 میلیونی توکن با سودهای مختلف دریافت کنند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.

به گزارش کماپرس، سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت بسته به منبع، بسته به مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متغیر و چهار، شش یا 23 درصد است. افرادی که می خواهند این وام را دریافت کنند باید اعتبار کاری مورد نیاز بانک را داشته باشند. ضمناً برای دریافت این وام داشتن فیش حقوقی صادر شده از سوی شرکت و سفته الزامی است و کارمند امکان ضامن شدن متقابل را دارد. پس از دریافت این تسهیلات، مدت بازپرداخت طبق قرارداد وام تعیین می شود. افرادی که طبق قرارداد قرض الحسنه تسهیلات مذکور را دریافت کرده اند حداکثر ظرف مدت 18 ماه و افرادی که طبق قرارداد مرابحه وام گرفته اند حداکثر ظرف مدت 18 ماه می توانند آن را بازپرداخت کنند. 36 ماه. .

اقساط وام بانک تجارت با توجه به شرایط اعلام شده چقدر است؟

با در نظر گرفتن مبلغ فوق حداکثر مدت 36 ماه و سود 23 درصد، مبلغ هر قسط 11612916 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 418 میلیون و 114 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است افرادی که قبلا در بانک تجارت حساب دارند نیازی به افتتاح حساب جدید ندارند و می توانند از طریق سپرده قبلی خود نسبت به دریافت وام مذکور اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.