افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

خبر خوب برای پیشکسوتان ورزش: حقوق ها از مهرماه چهار برابر می شود

  • کد خبر : 313320
خبر خوب برای پیشکسوتان ورزش: حقوق ها از مهرماه چهار برابر می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در تلاش است حقوق پیشکسوتان ورزش را بعد از بازی های پارالمپیک یعنی از ابتدای مهرماه چهار برابر کند. به گزارش خبر جدید، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه 22 مرداد) با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، ضمن افتتاح سالن قهرمان سیر، […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در تلاش است حقوق پیشکسوتان ورزش را بعد از بازی های پارالمپیک یعنی از ابتدای مهرماه چهار برابر کند.

به گزارش خبر جدید، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه 22 مرداد) با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، ضمن افتتاح سالن قهرمان سیر، از بخش های مختلف این صندوق حمایت کرد و جانبازان و به خبرنگاران گفت: این خانه برای قدیم و جدید است. اولین های قدیم جانبازان ما هستند و اولین های جدید قهرمانان کنونی ایران. این خانه متعلق به جانبازان و قهرمانان است. این صندوق تقریباً هفت هزار نفر از قهرمانان و جانبازان گذشته را پوشش می دهد.

وی افزود: این صندوق دو هدف را دنبال می کند. یکی افزایش درآمدهای پایدار و دومی بهبود کیفیت خدمات به جانبازان و قهرمانان است. صندوق به طرق مختلف این درآمد پایدار را افزایش می دهد. چندین شرکت فعال در حال ارائه خدمات برای افزایش این درآمد هستند. علاوه بر این، وزارت ورزش نیز موظف است سالانه مبالغی را در اختیار صندوق قرار دهد. پیشکسوتان ورزش ایران بخشی از میراث ملی این کشور هستند.

وزیر ورزش همچنین اعلام کرد: وزارت ورزش در تلاش است تا بعد از بازی های پارالمپیک یعنی از ابتدای مهرماه شروع شود. حقوق پیشکسوتان ورزشی چهار برابر می شود. بنابراین اگر مبلغی که فردی دریافت می کند 1 میلیون باشد، حداقل به 4 میلیون و حداکثر به 10 تا 12 میلیون افزایش می یابد.

هاشمی در خصوص حواشی لباس کاروان ایران در المپیک و نتایجی که تاکنون ورزشکاران کسب کرده اند، گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت درباره این مسائل نیست. قبلا هم گفتم که وزارت ورزش وارد جزئیات مسائل کمیته ملی المپیک نمی شود. در مورد لبه های لباس نیز نظرات مختلفی وجود داشت. در زمانی که من رئیس کمیته ملی المپیک بودم مشکل لباس بود که موافقت کردم و لباسم را عوض کردند. بنابراین در هفته دوم رقابت ها هستیم و رشته های مدال آور ما در این هفته به مصاف هم می روند. رسانه ها باید به ورزشکاران کمک کنند تا با آرامش بیشتری در مسابقات شرکت کنند. از دوستانمان در کمیته ملی المپیک هم خواستیم توضیح دهند که چرا این لباس را انتخاب کردند.

وزیر ورزش

در مورد اینکه آیا این لباس ها نباید قبل از مراسم رونمایی می شد؟ وی گفت: به هر حال دوستان باید توجه بیشتری می کردند و بله من هم موافقم که ارائه قبل از مسابقه انجام می شد. اما باید روی هفته دوم رقابت ها تمرکز کنیم و تا اینجای کار از هیچ یک از رشته های شرکت کننده در مسابقات انتظار مدال نداشتیم. ما فقط یک شانس در شمشیربازی داشتیم که متاسفانه به دلیل بی عدالتی از دست رفت.

وزیر ورزش در رابطه با وضعیت ورزشگاه آزادی و تختی وی همچنین پیش از آغاز بازی های ملی اظهار داشت: مجموعه ورزشی آزادی یکی از قدیمی ترین مجموعه های کشور است که خدمات زیادی به ویژه در زمینه فوتبال ارائه کرده است اما در سال های اخیر هزینه های بازسازی این مجموعه انجام نشده است. پرداخت شده است. در سال 1403 هزار و دویست میلیارد تومب برای تعمیر و مرمت این مجموعه هزینه کردیم که مبلغ کمی نیست. دقت نباید فدای سرعت شود و خدای ناکرده اتفاقی در ورزشگاه آزادی بیفتد تا دیگر پاسخگوی خسارت نباشیم.

هاشمی درباره شکایت فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هنوز مبالغ لازم توسط شرکت پروموشن پرداخت نشده است، گفت: خیر، اصلا اینطور نیست. من به صراحت اعلام کردم که باید تفاهم نامه و صورتجلسه ای بین شرکت مروج و فدراسیون فوتبال امضا شود و هر آنچه توافق شده باید اجرا شود. اگر نقصی از طرف هر یک از آنها وجود داشته باشد، خودم این کار را انجام می دهم. قرار بود فدراسیون فوتبال ضمانت لازم را برای پرداخت این پول به شرکت پروموشن بدهد و معتقدم این هفته این اتفاق می افتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.