افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

خبر خوب برای متقاضیان وام

  • کد خبر : 398794
خبر خوب برای متقاضیان وام

به متقاضیان واجد شرایط 500 میلیون تومان وام بدون وثیقه از بانک اختاز نوین با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه اعطا می شود. به گزارش تجارت نیوز، بانک اقتصاد نوین در یکی از پروژه های خطی خود به نام طلبکاران، به سپرده گذاران واجد شرایط خود وام 500 میلیونی بدون […]

به متقاضیان واجد شرایط 500 میلیون تومان وام بدون وثیقه از بانک اختاز نوین با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه اعطا می شود.

به گزارش تجارت نیوز، بانک اقتصاد نوین در یکی از پروژه های خطی خود به نام طلبکاران، به سپرده گذاران واجد شرایط خود وام 500 میلیونی بدون وثیقه ارائه می کند. در این ردیف متقاضی می تواند تا 80 درصد مبلغ سپرده بلندمدت یا مبلغ سپرده را دریافت کند. ارزش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری خود تا سقف 500 میلیون جهت اخذ وام خرید محصولات عرضه شده در فروشگاه های منتخب.

ضمناً برای دریافت این وام نیازی به ضامن نیست و سپرده مسدود شده در حساب متقاضی به عنوان وثیقه استفاده می شود. همچنین مشارکت در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت نیز ضامن محسوب می شود.

لازم به ذکر است متقاضیانی که چک یا بدهی نزد بانک را رد کرده اند، امکان دریافت وام 500 میلیونی از بانک اقتصاد نوین را نخواهند داشت.

جزئیات وام طلبکار بانک اقتصاد جدید

بانک اقتصاد نوین در طرح خط اعتباری خود دو روش را برای بازپرداخت وام گیرندگان مشخص کرده است که شامل بازپرداخت وام به صورت یکجا طی سه ماه یا بازپرداخت با سود 23 درصدی در مدت 36 ماه به صورت اقساط است. متقاضیانی که اقساط وام را در بازه زمانی 36 ماهه پرداخت کنند باید ماهانه 19 میلیون و 354 هزار تومان به بانک پرداخت کنند. با این حساب، وام گیرنده باید پس از 36 ماه مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان را به Banco Nueva Economía پرداخت کند.

همچنین نحوه محاسبه سود سپرده های بلوکه شده بسته به نوع حساب متفاوت است که برای سپرده های یک ساله، دو ساله و سه ساله به ترتیب 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است.

نحوه ثبت وام بدون وثیقه 500 میلیون تومانی از بانک اقتصاد نوین

متقاضیان واجد شرایط برای درخواست وام باید به یکی از شعب بانک اختاز نوین در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت اعتبار از بانک، در سایت اعتبار ثبت نام کرده و پس از تکمیل ثبت نام، نسبت به خرید محصولات اقدام کنند. که در چندین نوبت و تا سقف اعتبار مشخص شده نیاز به خرید در فروشگاه های طرف قرارداد دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.