افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

خبر خوب این است که دیگر نیازی به جراحی بینی یا هزینه های اضافی ندارید. بینی خود را با قلم کانتور بینی پر کنید

  • کد خبر : 18828
خبر خوب این است که دیگر نیازی به جراحی بینی یا هزینه های اضافی ندارید.  بینی خود را با قلم کانتور بینی پر کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، باید بگوییم که در واقعیت این است که ظاهر هیچکس به طور طبیعی با استانداردهای زیبایی امروزی مطابقت ندارد و جالب است بدانید که کانتورینگ مانند خلق یک اثر هنری است که می تواند شکل اجزای صورت را به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، باید بگوییم که در واقعیت این است که ظاهر هیچکس به طور طبیعی با استانداردهای زیبایی امروزی مطابقت ندارد و جالب است بدانید که کانتورینگ مانند خلق یک اثر هنری است که می تواند شکل اجزای صورت را به طور کامل تغییر دهد. بسیاری از خانم ها برای تغییر فرم بینی یا چانه خود تحت عمل های جراحی گران قیمت قرار می گیرند، در حالی که با آرایش و کانتورینگ صورت حرفه ای می توان تمامی عیوب صورت را به راحتی برطرف کرد و به یک چهره ایده آل دست یافت. کانتورینگ برای تمامی قسمت های صورت استفاده می شود که به آن فرم دهی صورت نیز می گویند، اما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه با کانتورینگ بینی به بینی ایده آل خود برسید. فراموش نکنید که اگر می خواهید به استانداردها نزدیک شوید، می توانید مثلا با کمی رژگونه به گونه های خود حالت زیباتری بدهید. اما پنهان کردن بینی بیش از حد بلند یا صاف کار آسانی نیست.

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای نزدیک شدن به بینی ایده آل ابتدا با یک آموزش حرفه ای و کامل کانتور بینی را ببینید و سپس به صورت کاملا ابتدایی نسبت به رفع مشکلات ظاهری آن اقدام کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با کانتورینگ بینی حرفه ای آشنا شوید.

کانتور + بینی

به بایدها و نبایدهای اطراف بینی توجه کنید

قبل از هر چیز خوب است بدانید که کانتور بینی گوشتی با بینی استخوانی کاملا متفاوت است. در واقع نحوه کانتور کردن بینی به ساختار و شکل استخوان بستگی دارد. اما به طور کلی، برای کانتور بینی، محصولی را انتخاب کنید که 3-4 درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست خود باشد. اگر چه خطوط گرد و غبار قابل کنترل است. اما اگر مهارت کافی ندارید پیشنهاد می کنیم از کانتورهای کرم استفاده کنید. نکته دیگری که باید در مورد کانتورینگ بینی بدانید این است که باید از یک برس کوچک زاویه دار، یک مخلوط کن زیبایی یا اسفنج معمولی برای کانتور کردن بینی خود استفاده کنید.

طرح کلی بینی

طرح کلی بینی

چگونه بینی را کانتور کنیم؟

همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم، طرح کلی بینی استخوانی با بینی گوشتی کمی متفاوت است، با این حال، مراحل رایجی وجود دارد که می توان به این ترتیب توضیح داد. به عنوان مثال، همیشه باید از یک برس تیز و ظریف برای زدن کرم کانتور روی نقاط مورد نظر استفاده کنید یا از ابزار لکه دار برای گسترش و ترکیب خطوط کانتور استفاده کنید. در پایان فراموش نکنید که هر روش کانتورینگ که انجام داده اید، باید کانتور بینی را با پودر کانتورینگ و نواحی برجسته شده را با پودر تثبیت کننده شل تثبیت کنید.

طرح کلی بینی

طرح کلی بینی

کانتورینگ بینی با توجه به فرم بینی حرفه ای

می توان گفت که تکنیک های کانتورینگ می توانند بینی شما را بلندتر، کوتاه تر، پهن تر، نازک تر یا صاف تر نشان دهند. در نتیجه، اگر نوع کانتور را با توجه به شکل بینی خود انتخاب نکنید، ممکن است با بینی نامنظم مواجه شوید. به عنوان مثال برای بینی های پهن و گوشتی باید کناره های آنها اندازه باشد. برای انجام این کار، خطوط خطوط تیز را در دو طرف استخوان بینی بکشید و سپس به سمت پایین کشیده و مخلوط کنید. برای بینی های استخوانی و بلند، باید به گونه ای کانتور شود که کمی پهن تر و کوتاه تر به نظر برسند. برای این کار ابتدا خطوط کانتور دو طرف بینی را با رعایت فاصله مناسب بکشید. سپس قسمت وسط را با خط ضخیم تری از هایلایتر پر کنید. وسط نوک بینی را مشخص کنید تا طول بینی کمی کوتاهتر شود.

طرح کلی بینی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.