افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

خبر بد توافق برای پرسپولیسی ها زنده

  • کد خبر : 161075
خبر بد توافق برای پرسپولیسی ها زنده

موضوع خدمت سربازی در این سال ها چالش بزرگی برای بازیکنان بوده است. به خصوص اگر آنها در تیم های بزرگ و در اوج حضور داشته باشند، این سوال سخت تر می شود. چشمان اشک آلود احمد نوراللهی در پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم یا ماجرای سرباز شدن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند برای […]

موضوع خدمت سربازی در این سال ها چالش بزرگی برای بازیکنان بوده است. به خصوص اگر آنها در تیم های بزرگ و در اوج حضور داشته باشند، این سوال سخت تر می شود. چشمان اشک آلود احمد نوراللهی در پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم یا ماجرای سرباز شدن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم استقلال از خاطره ها پاک نمی شود. این مشکل می تواند برای بسیاری از بازیکنان تکرار شود.

میثاقی از استخدام میلاد سرلک و محمد عمری در برنامه فوتبال برتر خبر داد و سپس در خصوص سربازی راهکار ارائه کرد که می خوانید:

چند بازیکن در این مورد صحبت کردند. اتفاقی که برای حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در اوج بازی های استقلال افتاد و استقلالی ها با رفتن دو مدافع میانی خود توانستند خود را جمع و جور کنند و توانستند نتیجه بگیرند. یک مکث بین زمان های بازی بازیکنان رخ می دهد. باید راه حلی برای این مشکل وجود داشته باشد.

میلاد سرلک باید خدمت کند. آیا باید بدانیم دعوت به تیم ملی چگونه است؟ لیست اولیه یا فردی است که در تیم ملی بازی می کند یا فقط دعوت شدن کافی است. این سوال بسیار مبهم است. فوتبالیست های لیگ ملی و لیگ برتر واجد شرایط معافیت هستند که این معافیت نیز در حال حذف شدن است. به این ترتیب چند بازیکن در این نیم فصل سرباز می شوند. بازیکنانی مانند سرلک و عمری می توانند سرباز شوند.

از دوستانمان در فدراسیون فوتبال و نظام جذب خواهش می کنم برای خدمت سربازی برنامه ریزی کنند. زمانی قانونی وجود داشت که می‌گفت بازیکنانی که با تیم‌های نظامی قرارداد می‌بندند می‌توانند برای تیم‌های سابق خود بازی کنند، اما درصدی از قراردادشان را به سازمان وظیفه عمومی می‌دادند. این نیز یک ایده است و شاید برخی بتوانند در مواقعی که سازمان خدمات عمومی آن را مناسب بداند کمک کند.

بازیکنان لیگ برتری ما حدود ده میلیارد قرارداد دارند. ده بازیکن از بهترین لیگ ها صد میلیارد درآمد خواهند داشت. اگر این امکان وجود داشته باشد، آنها می توانند این مبلغ را به یک مکان مهم ببرند و در آنجا خرج کنند و بازیکن روند خود را روی تجهیزات درجه یک خود ادامه دهد. این در حال حاضر یک معافیت نیست. متر و معیارهای تیم های نظامی و نحوه بازیکن گرفتن نیز باید مشخص شود.»

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.