افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خبر بد اولین نکته برای استقلالی ها؛ ستاره خارجی آبی ها دربی را از دست داد

  • کد خبر : 373465
خبر بد اولین نکته برای استقلالی ها؛ ستاره خارجی آبی ها دربی را از دست داد

حق ورزش کردن خبر بد اولین نکته برای استقلالی ها؛ ستاره خارجی آبی ها دربی را از دست داد شنیده ها حاکی از آن است که گائل کاکوتا، بازیکن خارجی استقلال به دربی مهم تهران نمی رسد. به گزارش Intiter به گزارش خبروشی، گائل کاکوتا هافبک سرشناس استقلال در انتقالی جنجالی به این تیم پیوست […]










شنیده ها حاکی از آن است که گائل کاکوتا، بازیکن خارجی استقلال به دربی مهم تهران نمی رسد.









به گزارش Intiter به گزارش خبروشی، گائل کاکوتا هافبک سرشناس استقلال در انتقالی جنجالی به این تیم پیوست و یکی از گران ترین خریدهای استقلال به حساب می آید. انتقال کاکوتا بحث برانگیز بود زیرا تست های پزشکی این بازیکن با مشکل مواجه شد. این بازیکن سابقه بازی در تیم های مطرح را دارد در حالی که برای استقلالی شدن با مدیران این تیم به توافق رسید که با توجه به رسانه ای شدن ماجرای مصدومیت قدیمی کاکوتا، مدیران استقلال قرارداد را وابسته کردند. در مورد تست های پزشکی موفق این بازیکن.

البته این بازیکن در ترکیه تست های پزشکی انجام داد اما مورد تایید IFMARK قرار نگرفت. پس از این اتفاق، کاکوتا راهی پاریس شد و قرار شد دوباره در مرکز پزشکی این تیم فرانسوی معاینه پزشکی انجام دهد و نتایج را برای ایفمارک ایران ارسال کند، دومین معاینه پزشکی تایید شد و این بازیکن با استقلال قرارداد بست.

در همین ایام بود که خبروزی به نقل از رسانه های انگلیسی از مصدومیت قدیمی کاکوتا خبر داد و به مدیران استقلال برای جذب این بازیکن هشدار داد. کاکوتا پس از انجام چند بازی نه چندان خوب در دو بازی اخیر تیمش، به دلیل مصدومیت غایب بوده و شانس بسیار کمی برای حضور در دربی دارد.

گائل کاکوتا که سابقه مصدومیت های مختلف را دارد از ناحیه زانو مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی می تواند برای استقلال به میدان برود.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.