افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
6

خبری که خودرو را شوکه می کند!

  • کد خبر : 17486
خبری که خودرو را شوکه می کند!

مدیر روابط مرکز ملی رقابت اعلام کرد برای سال قیمت کارخانه‌های برخی از خودروهای داخلی افزایش. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از دنیای اقتصاد؛ در اسفند سال گذشته بود که تغییر قیمت کارخانه‌های در سال 1011 بسته شد و سپهر توکلی مدیر روابط شورای رقابت اعلام کرد کرد امیدواریم در فروردین ماه 1402، 1402، […]

مدیر روابط مرکز ملی رقابت اعلام کرد برای سال قیمت کارخانه‌های برخی از خودروهای داخلی افزایش.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از دنیای اقتصاد؛ در اسفند سال گذشته بود که تغییر قیمت کارخانه‌های در سال 1011 بسته شد و سپهر توکلی مدیر روابط شورای رقابت اعلام کرد کرد امیدواریم در فروردین ماه 1402، 1402، مصوبه‌ای را که به سازمان‌های سازمان‌های متولی تغییر قیمت می‌دهد.

شنیده‌ها هم از آن‌هاست که این هفته قیمت کارخانه‌های خودروها را تکلیف می‌کنند، قیمت‌های جدید تصمیم‌ساز شورای شورای شرکت‌های خودرو اعلام خواهد شد.

در همین مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با توجه به اینکه برای کارخانه‌های تولید سالانه برخی خودروهای داخلی افزایش می‌یابد اما ممکن است در برخی خودروها این افزایش قیمت کمتر باشد و در برخی دیگر از قیمت‌ها بیشتر باشد، حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد قیمت خودرو. نزدیک به درست است، اما واقعی نیست.

افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو

در رویدادهایی که این نتیجه حاصل از خودروها 30 تا افزایش قیمت بوده است، اما تعداد خودروها این تعداد می‌توانند از 30 درصد کمتر باشند و در برخی از خودروها نیز بیش از 70 درصد باشد. ، اما دقیق نیست.

دادجوی توکلی ادامه داده است: هیچ کدام را نمی توان در مورد افزایش قیمت خودرو در حقیقت باید همه فرمول ها را بررسی کرد و در نظر گرفتن سایر جوانب افزایش قیمت کارخانه های خودروها اعلام کرد.

شورای رقابت این است که با کمک به قیمت واقعی فروش خودرویی از کارخانه، به افزایش تولید این محصول رفع رفع زیان دهی کمک کند تا شاهد افزایش عرضه باشد.

وی با اعلام اینکه قیمت خودرو در تنظیم بازار سواری مستتر است افزود: بر فرمول کاست پلاس، کارخانه تمام شده را به علاوه یک سود عادله اعلام می کند و با افزایش عرضه کالا به ترکیب و رفع رفع دلالی دلالی در نتیجه می شود. قیمت‌های کاذب از میان رفته و به صورت کلی قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

نوشته خبری که خودرو را شوکه می کند! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.