افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

خبری نگران کننده برای مردم تهران!

  • کد خبر : 34512
خبری نگران کننده برای مردم تهران!

ایسنا: سازمان هواشناسی استان تهران از پیش بینی تداوم نسبی هوای گرم طی پنج روز آینده خبر داد. بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل نتایج مدل‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر دوشنبه تا چهارشنبه (2 […]








ایسنا:

سازمان هواشناسی استان تهران از پیش بینی تداوم نسبی هوای گرم طی پنج روز آینده خبر داد.

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل نتایج مدل‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر دوشنبه تا چهارشنبه (2 تا 4 مرداد) در بیشتر مناطق استان با وزش باد نسبتاً شدید، در ارتفاعات و نیمه‌ جنوبی، وزش باد شدید گاهی اوقات بسیار شدید، وزش باد نسبتاً شدید و در نواحی نیمه‌ جنوبی کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است امروز و فردا از بعدازظهر تا شب در کوهستان های استان افزایش ابر و بارش های پراکنده دور از انتظار نیست. تداوم نسبی هوای گرم تا پنج روز آینده پیش بینی می شود.

بارش شدید باران در این استان جنوبی کشور

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

آسمان تهران فردا (12 مرداد) صاف تا نیمه ابری، بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر 38 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در روز چهارشنبه (14 مرداد) صاف تا نیمه ابری، از بعدازظهر افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای 26 و حداکثر 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.