افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

خانواده های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389040
خانواده های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر شهبازی بعدازظهر دوشنبه در سفر به استان مرکزی برای دیدار با خانواده شهید وحیدرضا رسولی اظهار داشت: حضور در خانواده شهدا کسب روحیه معنوی و خدمت است و باید دست خانواده شهدا را ببوس زیرا این خانواده ها عظمت و مقامی دارند». آنها بزرگ هستند. شهبازی ادامه داد: خداوند متعال […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر شهبازی بعدازظهر دوشنبه در سفر به استان مرکزی برای دیدار با خانواده شهید وحیدرضا رسولی اظهار داشت: حضور در خانواده شهدا کسب روحیه معنوی و خدمت است و باید دست خانواده شهدا را ببوس زیرا این خانواده ها عظمت و مقامی دارند». آنها بزرگ هستند.

شهبازی ادامه داد: خداوند متعال با شهدا و جانی که ایثار کرده معامله کرده است. هستنددر قیامت که همه بندگان را می شمارد، شهید را نمی شمرد و با ریختن اولین قطره خونش او را پاک می کند و بهشت ​​را به او تقدیم می کند.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: همه شایسته شهادت نیستند چرا که شهدا راه خود را انتخاب کرده اند و این تفاوت را در وصیت نامه آنها می توان دید.

شهبازی خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت دانست و افزود: خانواده شهدا با خانواده های دیگر متفاوت است، خون فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند اما همچنان از آرمان ها و ارزش ها دفاع می کنند. جمهوری اسلامی هستند.

وی تکریم خانواده شهدا را یک وظیفه شرعی دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم آرمان های شهدا را محقق کنیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

در این دیدار والدین شهید به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.

در پایان این دیدار محمدجعفر شهبازی با اهدای لوح و قرآن نفیس از پدر و مادر شهید تجلیل کرد.

گفتنی است، شهید «وحیدرضا رسولی» جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» بود که سوم مرداد 1397 در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.