افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

خانه های مدرن به چه سبک پرده هایی نیاز دارند؟ / چیزی که توجه شما را جلب می کند نخرید! ابتدا مدل های آنها را یاد بگیرید.

  • کد خبر : 189492
خانه های مدرن به چه سبک پرده هایی نیاز دارند؟  / چیزی که توجه شما را جلب می کند نخرید!  ابتدا مدل های آنها را یاد بگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما می دانیم که پرده ها و پنجره ها از اجزای بسیار مهم و اساسی هر خانه هستند. آیا می توان خانه بدون پنجره را نامید و آن را خانه نامید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد این دو عنصر که از عناصر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما می دانیم که پرده ها و پنجره ها از اجزای بسیار مهم و اساسی هر خانه هستند. آیا می توان خانه بدون پنجره را نامید و آن را خانه نامید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد این دو عنصر که از عناصر زیبای هر خانه محسوب می شوند صحبت کنیم. پنجره ها ارتفاع و طرح های مختلفی دارند و یکی از آنها پنجره های بلند و بزرگی است که همیشه مرا به یاد آن فیلم ها و کارتون های قدیمی می اندازد. مثلاً شخصی صبح به اتاق کسی می‌آید و با کشیدن پرده‌های بلند و غول‌پیکر نور را به داخل اتاق می‌اندازد و آن که از نور افسرده و منزجر است شروع به گلایه می‌کند: چرا پرده‌ها را کشیدی؟

البته این افکار و صحنه ها به ندیمای قدیمی برمی گردد، اما آیا امروزه چنین خانه هایی وجود دارد؟ خانه های با پنجره های بزرگ چه می کنند؟ صاحب خانه چه ایده هایی دارد؟ آیا به ایده ای که در مورد فیلم ها اشاره کردیم فکر می کنید یا افکار مدرن تری دارید؟ در هر صورت پیشنهاد می کنیم با ادامه مقاله همراه باشید و با انواع پرده و پنجره آشنا شوید.

انواع پرده های ساده و جادویی قابل استفاده در فضا.

همه ما در این دنیا وظیفه ای داریم و پرده نیز وظیفه خود را دارد. مثلا به تصویر زیر توجه کنید! قطعا اگر این پرده روشن و رنگارنگ نبود، این فضا چندان گرم و زیبا به نظر نمی رسید. البته باید در نظر داشته باشید که در سبک مدرن رنگ و طرح مبلمان جایگاه خاصی ندارد و آنچه در اولویت است سادگی است.

از آنجایی که در سبک مدرن نمی توان طرح و رنگ را به حال خود رها کرد و فقط در یکی از لباس ها از آن ها استفاده کرد، بهتر است مراقب باشید، مثلاً اگر پرده طرح دار انتخاب می کنید، قطعه دیگری را با آن ترکیب کنید. . . مثلا بیایید کوسن، پارچه برای مبل های تکی و … انتخاب کنید. با طرحی مشابه یا مشابه و ایجاد هارمونی جذاب و هماهنگ.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

یا می توانید فضا را تزئین کنید، می تواند پذیرایی یا نشیمن باشد، با پرده های ساده. به این ترتیب می توانید پرده های ساده و روشنی را انتخاب کنید که فضا را بازتر و روشن تر می کند.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

پرده طرح دار هماهنگ کننده و پرده ساده داروی افزایش قد است.

گفتیم همه ما در دنیا نقش و وظیفه داریم! به عنوان مثال، پرده های طرح دار بیشتر نقش هماهنگ کننده را در فضا دارند، در حالی که پرده های ساده داروی افزایش قد هستند و چین های عمودی آن ها می توانند ارتفاع پنجره و سقف خانه را بلندتر نشان دهند.

البته بهتر است رنگ پرده ها را مانند تصویر زیر خنثی یا هماهنگ با عناصر دیگر مانند روتختی یا هر چیزی که دوست دارید انتخاب کنید.

البته استفاده از این رنگ برای پرده اتاق در شرایطی که از بیرون قابل رویت نیست منطقی است زیرا با وجود پرده نوری وجود ندارد و باید پرده را کاملا به یک طرف بکشید تا به آن برسید. اتاق نور، و به این ترتیب همه چیز از بیرون به داخل دیده می شود.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

اگر خانه مدرن شما طوری است که در سرویس بهداشتی پنجره دارید، می توانید از پرده برای پوشاندن آن ها استفاده کنید و با تطبیق رنگ آن با میز روشویی و روشویی، ترکیب جذابی ایجاد کنید و هارمونی را حفظ کنید و به فضا بیافزایید. من

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

چگونه باید در اتاق غذاخوری پرده بگذارم تا بتوانید از غذا خوردن لذت ببرید؟

اگر اتاقی مجزا برای قسمت غذاخوری دارید یا اگر این قسمت از اتاق نشیمن شما جدا شده و دارای پنجره است می توانید همه جا از پرده استفاده کنید که رنگ روشن آنها بسیار مهم است و از طرفی گوشه های عمیق و زاویه دار را بپوشانید. با پرده، آن را بپوشانید تا نیازی به گذاشتن گلدان، مجسمه و غیره نباشد.

فراموش نکنید که طرح و چاپ پرده همیشه قرار نیست دقیقاً شبیه هیچ یک از عناصر باشد و نکته ایده آل و کافی این است که در طیف رنگی آن فضا قرار گیرد.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

حصیر و بامبو از جمله خوش شانس های آن زمان هستند.

خب با توجه به اینکه سبک های دکوراسیون مدرن شروع به کار کرده اند، بسیاری از المان های سنتی ایرانی قدیمی شده اند. اما باز هم برخی از این عناصر سرنوشت خاص خود را دارند و در چیدمان و طراحی خانه استفاده می شوند. به عنوان مثال، در برخی از خانه ها هنوز هم می توانید پرده های حصیری و بامبو را ببینید.

شاید فکر کنید که این سبک برای خانه مناسب نیست، در حالی که می توانید از حصیر و بامبو برای پوشاندن پنجره به جز تراس و آلاچیق استفاده کنید. با این کار بخشی از سنت را وارد خون خود کرده اید و گرما و صمیمیت را به خانه اضافه کرده اید.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

پرده های ابریشمی لوکس، مناسب برای عاشقان لوکس.

اگر روی حریم خصوصی خود حساسیت چندانی ندارید و اولویت شما زیبایی، نور و تجمل است، باید بگوییم که پرده های ابریشمی بهترین گزینه برای شما هستند. البته ممکن است خرید پرده برای تمام پنجره‌های شما از کف تا سقف کمی گران باشد، اما در واقع، وقتی به زیبایی آن‌ها نگاه می‌کنید و رقص آنها را در باد تماشا می‌کنید، هزینه آن را فراموش خواهید کرد.

به عنوان مثال در تصویر زیر مشاهده می کنید که صاحب این خانه شلوغی چیدمان عمودی ترم وود پشت تلویزیون و رنگ های تیره فرش و مبلمان را با پرده های نازک ابریشمی جبران کرده و فضا را تا حد امکان روشن می کند. . .

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

یا مثلا همانطور که گفتیم برای فضای ناهارخوری نور می تواند جذابیت زیادی به فضا ببخشد، همانطور که در این تصویر می بینید که چگونه پرده های ابریشمی می توانند به شما کمک کنند تا خود را نشان دهید.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.

شاید شما هم مثل من روحیه لطیفی دارید و در این شرایط می توانید از رنگ روشن و پاستلی برای پرده ها مثل صورتی ملایم استفاده کنید و زیبایی و طراوت و روشنایی را در کنار هم داشته باشید.

پرده برای خانه های مدرن و بزرگ.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.