افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

خانه نوآوری مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه

  • کد خبر : 342540
خانه نوآوری مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در مراسم اختتامیه سومین رویداد صنعتی در اتاق اصفهان با اشاره به اینکه در مقاطع مختلف جلسات و راهکارهای بسیاری برای ارتباط صنعت و دانشگاه اندیشیده شده است. و اظهار داشت: خانه نوآوری یک ایده رایج در بین اتاق بازرگانی است و […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در مراسم اختتامیه سومین رویداد صنعتی در اتاق اصفهان با اشاره به اینکه در مقاطع مختلف جلسات و راهکارهای بسیاری برای ارتباط صنعت و دانشگاه اندیشیده شده است. و اظهار داشت: خانه نوآوری یک ایده رایج در بین اتاق بازرگانی است و این دانشگاه است که توانسته راهکارهای عملیاتی بین صنعت و دانشگاه تدوین کند.

وی با اشاره به اینکه طرح آمارگیری اشتغال این صنعت الگوبرداری شد، افزود: «پویش» به برکت این مرکز نوآوری شکل گرفت و تعداد زیادی دانشجو وارد این صنعت شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در واقع این الگو یک الگوی جامع است و دانشگاه ها و موسسات اصفهان با مدرک اشتغال دانشجویی از این ظرفیت استفاده می کنند.

وی ادامه می دهد: صنعتی شدن منجر به ایجاد استارت آپ های جدید شد که بخشی از پیوند صنعت و دانشگاه را تکمیل کرد و سپس به «رشد» میانجیگری انجامید.

نجفی گفت: سنتیار سه رشته در مرکز نوآوری و دانشگاه آزاد خانه صنعت یارانی تدریس کرده است که ارتباط این دو مرکز را برقرار کرده و در این راستا می توان کل ظرفیت دانشگاه را در اختیار سنتیار قرار داد.

در پایان این مراسم؛ از برترین تیم ها، مربیان و صنعتگران و همچنین صنعتگران پویا، تیم تخصصی Santhiyar و اعضای تیم اجرایی Santhiyar تجلیل شد.

گفتنی است خانه نوآوری به منظور ایجاد ارتباط بین اتاق بازرگانی و دانشگاه ایجاد شده و در تلاش است مسیر را برای ارتباط بیشتر صنعت و مراکز علمی هموار کند.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.