افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

خانم ها به خود بیایند برای شیک بودن با یک حرکت خاص شلوار را با تمام پاشنه بپوشید / دامن را انتخاب کنید

  • کد خبر : 169835
خانم ها به خود بیایند برای شیک بودن با یک حرکت خاص شلوار را با تمام پاشنه بپوشید / دامن را انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن یک استایل خوب مستلزم دانستن سبک های مختلف است و حالا یا با امتحان کردن آنها یا تصور آنها روی پوست خود می توانید ببینید که آیا به شما می آید یا نه، مثلاً چند نفر هستند که در مورد چگونگی داشتن حداکثر سوال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن یک استایل خوب مستلزم دانستن سبک های مختلف است و حالا یا با امتحان کردن آنها یا تصور آنها روی پوست خود می توانید ببینید که آیا به شما می آید یا نه، مثلاً چند نفر هستند که در مورد چگونگی داشتن حداکثر سوال دارند. استایل.خب این استایل یکی از شلوغ ترین استایل هاست و می توان گفت اغراق آمیز است و فردی که سراغ این استایل می رود باید ببیند لباس شلوغ دوست دارد یا نه، اینجا بحث سلیقه پیش می آید. در کل می توان گفت دانش، تست و سلیقه می تواند ما را در انتخاب سبک مناسب یاری کند.

اما در این بین باید آگاه شوید، یعنی نه تنها باید ترکیب رنگ ها و استایل ها را بلد باشید، بلکه باید بدانید چه لباس هایی برای فیزیک و اندام شما جذاب است، مثلا خانم های کوتاه قد نباید لباس بپوشند. آنها راه راه افقی می پوشند زیرا در این صورت کوتاه تر و حتی چاق تر به نظر می رسند و به همین دلیل باید لباس مناسب برای خانم های کوتاه قد را بشناسند. پس باید بدونی که دوران خودکشی و آراستن خودم گذشته است اما برای زیبا شدن باید دانش خود را بالا ببری و از این نظر می خواهیم به شما کمک کنیم و در بهار یک سری ایده های استایل با دامن های جین به شما بدهیم. . پس با ما همراه باشید .

یک کت کرپ را با یک دامن جین ترکیب کنید.

یکی از بهترین گزینه هایی که برای ترکیب با دامن جین نیاز دارید کت کرپ است که با ترکیب این دو تکه می توانید استایلی شیک و شیک برای خود داشته باشید که تا حدودی رسمی است و در این بین بهتر است انتخاب کنید. برای رنگ مشکی برای کت کرپ خود و دامن خود را از شلوار جین تیره تا روشن انتخاب کنید، یا حتی می توانید دامن های رنگی را انتخاب کنید تا بلندتر به نظر برسید، زغالی یا مشکی را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید استایل‌تان در رنگ‌های روشن‌تر باشد، بهترین گزینه‌ای که شما را شیک نشان می‌دهد، انتخاب پارچه کرپ کرم رنگ برای کاپشنتان است که در کنار دامن آبی کم‌رنگ سروصدا ایجاد می‌کند و بعد از انتخاب این دو. موارد. حالا نوبت پوشیدن آن زیر کت است، برای این کار می توانید تی شرت یا تاپ به رنگ خنثی مانند سفید بپوشید.

استایل با دامن جین

کت های کراپ با دامن های جین مد می شوند

یکی دیگر از مدل هایی که امسال با دامن های جین بسیار مد شده است و در سال آینده نیز مد خواهد بود، ترکیب این لباس با یک کت کوتاه است که استایلی امروزی و شیک اما زنانه به شما می دهد و می توانید این را انتخاب کنید. . سبک احساس راحتی کنید. بهتر است کت کوتاه شما ژاکارد باشد که رنگ های روشن و طرح های متنوعی دارد تا استایلی شاد داشته باشید.

با این حساب وقت آن رسیده که در استایل خود تنوع ایجاد کنید و با خیال راحت به سراغ کت ها بروید و آن ها را با دامن ست کنید و شهر را زیبا کنید چرا که دامن ها هم مانند شلوارتان یکی از استایل های خاص خانم ها هستند. این برای مردان نیست و فقط زنان آن را دارند.

استایل با دامن جین

یک دامن جین را با یک بلوز ترکیب کنید.

اگر می خواهید استایل بهاری چشمگیر داشته باشید که فریاد می زند خانم هستید و سلیقه لطیف شما را نشان می دهد، می توانید ملحفه های بهاره و نخی را به همراه دامن جین انتخاب کنید که با هر رنگی ترکیب می شود.اگر این ملحفه ها سفید هستند. ، دامن مورد نظر خود را بپوشید و همچنین می توانید برای ایجاد تنوع دامن های رنگی بپوشید، مثلا دامن صورتی را با دامن جین سرمه ای بپوشید.

دوستانی که فکر می‌کنند استایلشان به این سادگی خواهد بود و زیاد آن را دوست ندارند، می‌توانند جلوی کاغذشان را باز بگذارند و یک تی‌شرت ساده همرنگ کاغذ بپوشند تا به این حس دست پیدا کنند. سادگی و همچنین با کاغذ شیک. . در این سبک نیز می توانید سادگی را کاهش دهید.

استایل با دامن جین

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.