افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

خانم محمدی: پرسپولیس با حمایت هواداران از الدحیل پیشی می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143482
خانم محمدی: پرسپولیس با حمایت هواداران از الدحیل پیشی می گیرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل محمدی می تواند با حمایت هواداران مقابل الدحیل به نتیجه مطلوب برسد. حسن خانمحمدی در گفت و گو با برنا درباره شرایط فعلی پرسپولیس و فراز و نشیب های این تیم در دیدارهای اخیر گفت: یکسری کمبودها باعث شده پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شود و رفع آنها زمان بر است. […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل محمدی می تواند با حمایت هواداران مقابل الدحیل به نتیجه مطلوب برسد.

حسن خانمحمدی در گفت و گو با برنا درباره شرایط فعلی پرسپولیس و فراز و نشیب های این تیم در دیدارهای اخیر گفت: یکسری کمبودها باعث شده پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شود و رفع آنها زمان بر است. مصدومیت دو یا سه بازیکن اصلی و تاثیرگذار مثل پورعلیگنجی، امیری، سلمانی و… این تیم را پیچیده کرد در حالی که در برخی پست ها مانند خط حمله پرسپولیس دستشان بسته است.

وی درباره دیدار پرسپولیس و الدیل خاطرنشان کرد: شاید اگر پرسپولیس در بازی رفت مقابل النصر امتیاز می گرفت، الان وضعیت بهتری داشت، هرچند این تیم به نوعی نتیجه را در بازی برگشت جبران کرد. . با این حال پرسپولیس می تواند با حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی به نتیجه مطلوب برسد و به دور بعد صعود کند. پرسپولیس در این بازی اول باید به فکر برد باشد و بعد به دنبال اختلاف باشد تا تکلیفش صعود به دور بعد باشد اما اگر نشد.

مربی نوجوانان پرسپولیس درباره شکست اخیر این تیم در لیگ تهران بیان کرد: در دیدار گذشته اشتباهات فردی داشتیم که حریف از آنها به نحو احسن استفاده کرد و توانست پیروز شود. در حال حاضر تیم ما با اختلاف 8-7 امتیاز پیشتاز است و باید تلاش کنیم تا این اختلاف را حفظ کنیم و در نهایت در پایان فصل به نتیجه و جایگاه خوبی برسیم. تلاش می کنیم امسال قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف با انگیزه به کار خود ادامه می دهیم.

وی با اشاره به شرایط تیم جوانان در جام جهانی اخیر درباره عملکرد شاگردان حسین عبدی اظهار کرد: تیم جوانان در جام جهانی عملکرد خوبی داشت. این تیم موفق شد علاوه بر نمایش قابل قبولی مقابل انگلیس، یک پیروزی خوب مقابل برزیل کسب کند. در مجموع این تیم شرایط خوبی داشت و شاید اگر جزییات دقیق تری بود این تیم می توانست نتایج بهتری بگیرد.

خانم محمدی در پایان گفت: امیدوارم به تدریج فوتبال پایه به شرایط مطلوبی برسد و با اهمیت دادن به آن بتوانیم آینده بهتری را برای فوتبال ایران رقم بزنیم. تیم های فوتبال پایه نیاز به توجه بیشتری دارند که امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)