افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

خانم محمدی: مصدومیت و غیبت بازیکنان دست پرسپولیس را بست/ سپاهان با تمام مهره هایش ناجوانمردانه بازی کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127650
خانم محمدی: مصدومیت و غیبت بازیکنان دست پرسپولیس را بست/ سپاهان با تمام مهره هایش ناجوانمردانه بازی کرد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید می کند که قرمزها هنوز نتوانسته اند غیبت برخی از بازیکنان خود را هضم کنند و این روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته است. حسن خانمحمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی […]

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید می کند که قرمزها هنوز نتوانسته اند غیبت برخی از بازیکنان خود را هضم کنند و این روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته است.

حسن خانمحمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی بازی پرس خوبی داشت. سپاهان و پرسپولیس برای این بازی ایده های خوبی داشتند اما ابزار دو تیم متفاوت بود. طبیعتا با توجه به بازیکنانی که سپاهان در اختیار دارد، این تیم ابزار بهتر و بیشتری دارد. بازیکنان مصدوم و غیبت ستاره های پرسپولیس باعث شد گل محمدی نتواند دیگر برنامه هایش را در زمین پیاده کند. به هر حال با همین بازیکنان فعلی امکان تغییر استراتژی و نوع بازی و بهبود شرایط وجود داشت.

و افزود: مورایس سرمربی سپاهان با وجود مهره هایی که داشت بازی ناجوانمردانه ای انجام داد. او به راحتی می توانست از بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر در ترکیب خود استفاده کند. اما او ترجیح داد نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس عملکرد بهتری داشت اما در این دیدارها پرتاب های آزاد سرنوشت بازی را رقم می زند. سپاهان نیز در جریان بازی چندین موقعیت گلزنی داشت که توسط بیرانوند رد شد و یا تبدیل به گل نشد. به نظر می رسد پرسپولیس هنوز نتوانسته غیبت چند بازیکن خود را هضم کند.

* اسدی در خارج از پرسپولیس توانایی خود را به بهترین شکل نشان می دهد

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به امتیاز رضا اسدی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت، گفت: برخی بازیکنان با وجود بازی و توانایی خوبشان نمی توانند در استقلال و پرسپولیس جا بیفتند اما در جای دیگر بهتر خود را نشان می دهند. رضا اسدی بازیکن بسیار خوبی است و وقتی از پرسپولیس رفت ناراحت شدم. شاید اگر موقعیت های بیشتری به این بازیکن داده می شد می توانست بیشتر خودش را نشان دهد. در استقلال و پرسپولیس شرایط به همین منوال است زیرا هواداران از مربی و سرمربی انتظار زیادی ندارند و نباید انتظار داشته باشند. نمی دانم این جدایی به دلیل تصمیم مربیان بود یا نگاه شخصی بازیکن، اما می توانستند به این بازیکن زمان بیشتری بدهند. اسدی در این فصل عملکرد فوق العاده ای در سپاهان داشته و در 11 بازی 9 گل به ثمر رسانده است.

خانم محمدی در ارزیابی عملکرد دفاعی پرسپولیس گفت: از زمانی که پرسپولیس پورعلیگنجی را از دست داد، در عمق دفاع با مشکل مواجه شد. حضور این مدافع عمق دفاع را پوشش می داد و به نوعی خط دفاعی پرسپولیس را فشرده می کرد. توانایی بازی سازی پورعلی گنجی از گئورگی گلسیانی بیشتر است. همین مشکل در بازی پرسپولیس هم تاثیر خودش را نشان می دهد. پورعلیگنجی می توانست به تیم ملی کمک کند. پرسپولیس باید بر این حادثه فائق آید و با ابزارهای فعلی کار خود را بهتر انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مهدی ترابی و سروش رفیعی در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند به عنوان بازیکنان بزرگ در بازی بزرگ ظاهر شوند، گفت: سروش رفیعی بازیکن توانمندی مانند رضا اسدی است. اما او نمی تواند بازی خود را در پرسپولیس ارائه دهد. در مورد مهدی ترابی هم باید بگویم که بازیکن خوبی است. اما پس از مصدومیت هنوز نتوانست به آن نقطه ایده آل برسد.

* پرسپولیس به یک مهاجم نیاز دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عدم حضور نبیل باهویی در لیست شیاطین سرخ گفت: حتماً مدیران یا مربیان صلاحدید این بازیکن را به خدمت گرفته اند. اما آنها نباید چنین بازیکنی را انتخاب می کردند. البته ما در کنار تیم نیستیم که آنها را قضاوت کنیم، اما تیم درگیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است و تیم به یک مهاجم نیاز دارد. اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم، او در تیم ذخیره است یا جایی در لیست ندارد، بهتر است روی استعدادهای پایه و تیم ها شرط بندی کنیم. پرداخت ارزی و نداشتن فرصت بازی خوب نیست، البته باید توجه داشت که هواداران پرسپولیس و استقلال دیری نخواهند داشت.

* در فرهنگ هواداری فوتبال ایران صبر وجود ندارد

خانم محمدی ادامه داد: برخلاف فرهنگ رایج در بین هواداران در کشورمان، در باشگاهی مانند بارسلونا، خود هواداران خواسته اند که فعلاً به بازیکنان جوان فرصت داده شود تا در آینده شرایط بهتری به تیم ارائه شود. . سالهای آینده. آنجا به مربی و مدیر فرصت می دهند، در کشور ما به دیدگاه ها و فرصت های جوانان توجهی نمی شود. حالا به میانگین سنی تیم ملی نگاهی بیندازیم. پس از پایان نسل طلایی فعلی، باید یک دوره مکث را تجربه کنیم تا دوباره مثل آنها برای مسابقات جام ملت ها و جام جهانی تمرین کنیم.

* شهاب زاهدی بازیکن درجه یک نیست

وی درباره عملکرد شهاب زاهدی در پرسپولیس گفت: زاهدی بازیکن خوبی است اما درجه یک نیست. او قبلا در پست مهاجم بازی می کرد و چون پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است، زاهدی به ناچار در پست مهاجم بازی می کند.

* تاثیر ناهماهنگی مدیران و مربیان پرسپولیس بر عملکرد شیرهای سرخ

پیشکسوت پرسپولیس درباره تاثیر شکایت اعضای متعدد تیم بر عملکرد شیرهای سرخ بیان کرد: عملکرد تیم ها بستگی به این دارد که آنها چگونه شرایط را مدیریت کنند. در واقع عملکرد مربوط به مثلثی است که مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تشکیل می دهند. اگر ساز شما هماهنگ نباشد و تیم به خوبی آموزش ندیده باشد، نتیجه عملکرد مناسب نخواهد بود. گاهی شاهد ناهماهنگی اعضای مثلث پرسپولیس (به ویژه مدیران و مربیان) هستیم. اینها باید مدیریت شوند. نباید بگذارند این اختلاف نظر رسانه ای شود یا بین هواداران پخش شود، چون نه منطقی است و نه خوب.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.