افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

خانم محمدی: سقف قرارداد بازیکنان دور از عدالت است

  • کد خبر : 32807

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سقف قرارداد بازیکنان باید به گونه ای باشد که عدالت رعایت شود اما متاسفانه قیمت قرارداد بازیکنان لیگ برتری با بازیکنان دسته دوم و سوم فاصله زیادی دارد و این عادلانه نیست. حسن خان محمدی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی روند نقل و انتقالات […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سقف قرارداد بازیکنان باید به گونه ای باشد که عدالت رعایت شود اما متاسفانه قیمت قرارداد بازیکنان لیگ برتری با بازیکنان دسته دوم و سوم فاصله زیادی دارد و این عادلانه نیست.

حسن خان محمدی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی روند نقل و انتقالات این تیم، اظهار کرد: روند نقل و انتقالات در پرسپولیس تاکنون خوب بوده و شروع خوبی داشته است، هرچند هنوز جا برای جذب یکی دو بازیکن دیگر به خصوص در خط حمله وجود دارد تا شرایط خوبی در آسیا داشته باشیم.

وی در مورد بیرانوند و اینکه آیا فسخ قراردادش صحیح بوده است یا خیر؟ وی گفت: اگر می خواهیم بازیکنی را برای فصل آینده نگه داریم باید با او هماهنگ کنیم. ناراحتی که پرسپولیس برای بیرانوند ایجاد کرد باید قبل از این اتفاق رفع می شد. حرف هایی که از درون باشگاه به این بازیکن زده شد او را آزار داد. وقتی مسائل اقتصادی حل نشود در سال های بعد شرایط سختی برای بازیکن پیش می آید. این فوتبالیست در سال هایی که کار می کند سعی می کند آینده خود را تضمین کند. بنابراین حق بازیکن باید پرداخت شود. بیرانوند در فصل گذشته بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس بود.

خانم محمدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور 3 مدافع ملی به پرسپولیس کمک می کند و حاشیه ایجاد نمی کند؟ وی خاطرنشان کرد: گل محمدی بر اساس برنامه ریزی و تدبیر خود و بر اساس سیستمی که طراحی کرده 3 مدافع به خدمت گرفته است که قطعا ایجاد حاشیه نمی کند. در تمام دنیا مربی بازیکنانش را جذب می کند و بر اساس آن سیستم خود را طراحی می کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی سیامک نعمتی و کمال صغاده نیا از پرسپولیس گفت: این دو بازیکن سال ها برای موفقیت پرسپولیس زحمت کشیده اند به خصوص کمال صغدا نیا که 10 سال در این تیم بازی کرد. تیم به فکر قهرمانی است و شاید این دو بازیکن دیگر با سیستم خود سازگاری نداشته باشند و دیگر به درد پرسپولیس نخورند اما به هر حال باید با احترام از این تیم جدا شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود؟ وی بیان کرد: قهرمانی در آسیا با وجود اینکه تیم های عربی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قوی تر از ما هستند واقعا سخت است. امکانات ما اصلا قابل مقایسه با تیم های عربی نیست. البته در سال های اخیر با همین امکانات محدود به پایان آسیا رسیدیم. اگر پرسپولیس بتواند آن تیم ها را شکست دهد، کار بزرگی انجام داده است.

خان محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که این روزها شاهد پرداخت مبالغ عجیب به بازیکنان در نقل و انتقالات هستیم، نظر شما در این مورد چیست؟ وی افزود: بیرانوند بهترین دروازه بان ایران است و باشگاه باید پول بیشتری به او بدهد. من فکر می کنم سقف قرارداد زیاد نیست و اگر هم بالا باشد، باشگاه ها باید قراردادها را مدیریت و نظارت کنند تا عدالت اجرا شود. الان متاسفانه سقف قرارداد یک بازیکن لیگ برتری با یک بازیکن درجه سه و دوم فاصله زیادی دارد و این دور از انصاف است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)