افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

خانمی که پوستش تیره است و به سختی موهایش را شانه می کند / شما خاص هستید از این رنگ خاص استفاده کنید

  • کد خبر : 211713
خانمی که پوستش تیره است و به سختی موهایش را شانه می کند / شما خاص هستید از این رنگ خاص استفاده کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- رنگ پوست افراد متفاوت است و عموما خانم های تیره همیشه هنگام خرید از خود می پرسند چه رنگی بخرم یا چه رنگی بخرم که به من می آید؟ آیا می دانید کار برای افرادی که پوست روشن دارند کمی راحت تر است و رنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- رنگ پوست افراد متفاوت است و عموما خانم های تیره همیشه هنگام خرید از خود می پرسند چه رنگی بخرم یا چه رنگی بخرم که به من می آید؟ آیا می دانید کار برای افرادی که پوست روشن دارند کمی راحت تر است و رنگ های بیشتری دارند! اما اغلب برای خانم‌های گندم‌گون از جمله من پیش می‌آید که از رنگی برای لباس یا لاک ناخن‌شان استفاده می‌کنند و بعد از آن خیلی راضی نیستند، چون به پوستشان نمی‌خورد و زن هم! ناراضی!

قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ایم، اما در این مقاله می‌خواهیم بازتر صحبت کنیم و جزئیات بیشتری را پیش ببریم و بدانیم عناصر مختلف یک استایل بانوی گندم‌گون چه رنگی و با چه رنگ‌هایی می‌توانند باشند. پس با ما همراه باشید

منظور از پوست گندم چیست؟

پوست گندم نه خیلی تیره است و نه خیلی روشن. تا حدودی شبیه گندم است که رنگ آن سفید و قهوه ای مرواریدی است. یکی از راه‌های درک دقیق رنگ پوست این است که به رگ‌های دست خود زیر نور طبیعی نگاه کنید و اگر رگ‌های سبز دارید، پوستتان تیره است.

راه دیگر پوشیدن نگین طلا و نگین نقره است، اگر طلایی باشد زیبایی شما را دو چندان می کند و سینه شما بیشتر نمایان می شود، پوست شما گندمی است. این یک داستان واقعی است، زیرا من طلایی را بیشتر دوست دارم!

تحت عنوان

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی.

خوب، از آنجایی که شما یک فرد سفید پوست نیستید، قطعا لباس های تیره تر را دوست خواهید داشت. در واقع از جمله این رنگ‌ها می‌توان به ارسی، آبی سرمه‌ای، سبز زمردی و بنفش سلطنتی اشاره کرد که تضاد آن با پوست شما باعث برجسته‌تر شدن ویژگی‌های صورت شما می‌شود. در نتیجه صورت شما روشن تر می شود.

بسیاری از لباس‌ها مانند رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های خنثی بسیار روشن، پوست شما را مانند گندمی رنگ پریده نشان می‌دهند، در حالی که پوست خانم زیبای شما سبزه و کمی تیره است، بنابراین باید رنگ‌های گرم مانند نارنجی و زرد روشن را انتخاب کنید.

اگر کمی شیطنت و تنوع می‌خواهید و به رنگ‌های سرد متمایل می‌شوید، مراقب باشید رنگ‌های سردی که پس‌زمینه گرم دارند، در رنگ فیروزه‌ای پر جنب و جوش باقی بمانند و شاید رنگ‌های بنفش که شخصاً به آنها یاسی می‌گویند، واقعاً به شما می‌آید. بسیار . . خردل هم زیباست.

resized_227139_176

رنگ زیبای شال برای خانم های سبزه چیست؟

احتمالا در انتخاب رنگ شال دچار سردرگمی زیادی شده اید، بنابراین انتخاب برایتان سخت بوده است! در پاسخ باید بگوییم که خانم‌های روشن‌پوست باید رنگ‌های خنثی مانند شیری، بژ، خاکستری مایل به قهوه‌ای، شتری، طلایی و طوسی را انتخاب کنند تا زیبایی کامل و بی‌نقصی داشته باشند. اما برای خانم های قهوه ای تیره، رنگ های پاییزی بهترین هستند. از دیگر رنگ های انتخاب شده برای شال خز گندمی تیره می توانید به رنگ های شیری، مشکی، طلایی، قهوه ای تیره، آبی تیره، زغال اخته، تمشکی، بنفش، کهربایی، بنفش، آبی یا صورتی روشن فکر کنید، زیرا می توانند آن ها را زیبا کنند.

1256-28 دقیقه

رنگ آبی مایل به خاکستری را نادیده نگیرید.

بهتر است بگوییم که هر خانمی باید یک لباس از خاکستری تا آبی در کمد لباس خود داشته باشد. زیرا اگر پوست تیره و گندمی دارید این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای لباس های شماست. پوشیدن لباس‌های خاکستری آبی می‌تواند شما را زیباتر از آنچه هستید نشان دهد.

من رنگ قرمز را خیلی دوست دارم.

عجب قرمزی قرمز و زرشکی به نظر می رسد برای پوست گندم ساخته شده است. قرمز یک رنگ همه کاره در نظر گرفته می شود که تقریباً برای همه رنگ های پوست مناسب است. بنابراین، اگر از یک متخصص مد بپرسید که چه رنگ لباسی برای یک خانم به نظر می رسد، قطعا قرمز را فراموش نمی کند. پیشنهاد می کنیم انواع مختلف طیف رنگ قرمز را امتحان کنید و ببینید کدام یک به شما بیشتر می آید.

131969

لباس های زیبا در طیف کاملی از سبز.

همه انواع سبزیجات می توانند پوست شما را روشن کنند. به عنوان مثال، بیایید و یک لباس سبز با پولک یا تزیینات را به کمد لباس خود اضافه کنید. از این طیف رنگی در موقعیت های مختلف با لوازم جانبی مختلف استفاده کنید و ببینید چقدر می تواند برای شما شگفت انگیز باشد.

ست-کت-سبز-با-چکمه-برش-شلوار



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.