افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

خانمی که در 2024 هستید، لباس های مخملی شیک برای خارجی ها / اینطور به آنها ضربه می زنید

  • کد خبر : 155129
خانمی که در 2024 هستید، لباس های مخملی شیک برای خارجی ها / اینطور به آنها ضربه می زنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به استایل خوب خود چند امتیاز از ده امتیاز می دهید؟ ما به شما ده می دهیم زیرا همین الان که دارید این مقاله را می خوانید به دنبال داشتن استایل بیشتر هستید و از مطالعه و یادگیری چیزهای جدید ابایی ندارید و سعی می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به استایل خوب خود چند امتیاز از ده امتیاز می دهید؟ ما به شما ده می دهیم زیرا همین الان که دارید این مقاله را می خوانید به دنبال داشتن استایل بیشتر هستید و از مطالعه و یادگیری چیزهای جدید ابایی ندارید و سعی می کنید دانش خود را در مورد مد و دنیای مد همیشه به روز نگه دارید. زیرا در نهایت اینکه تیپ و استایل ما می تواند بر بسیاری از جنبه های زندگی ما تأثیر بگذارد موضوع کاملاً خاصی است و به همین دلیل بهتر است به نکاتی برای یک استایل شیک توجه کنید زیرا اعتماد به نفس شما را می توان به این موضوع مرتبط کرد. . یعنی اگر استایل شیک دارید مطمئن باشید که اعتماد به نفستان بالا خواهد بود و بالعکس.

شاید برای شما جالب باشد که حتی افراد بیشتر جذب افرادی می شوند که خوش تیپ هستند و از جهاتی زیبایی شما با جذب افراد به سمت شما ارتباط مستقیم دارد که در نهایت باعث بهبود روابط اجتماعی شما می شود. البته همه شما این چیزها و اینها را می دانید. کاملا مشهود است و حالا برای اینکه به شما در داشتن استایل بیشتر کمک کنیم، در این مقاله می خواهیم در مورد استایل با مخمل که از قدیم الایام یکی از معروف ترین پارچه ها بوده و هست و همیشه مد بوده با شما صحبت کنیم. از مد نمی افتد و می توان آن را در همه جا پوشید، از استایل های خیابانی گرفته تا عروسی و حتی عروسی، اما برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که با مخمل چه مدلی باید باشد، یعنی چگونه از لباس های مخملی استفاده کنیم و بپوشیم. در زیر ذکر کنید، پس با ما همراه باشید.

چگونه مانتوهای مخملی را استایل کنیم؟

لباس های مخملی اگر درست و خلاقانه انتخاب کنید و سپس با لباس های دیگر بپوشید، جلوه می کنند و می توانند زیبا به نظر برسند، با این حساب می توانید لباس های مخملی را برای قسمت بالاتنه مانند مانتو با شلوار پارچه ای بپوشید، لباس بپوشید و بهتر است نباشید. ست کت و شلوار مخملی را انتخاب کنید، زیرا در این صورت آنطور که باید جالب نخواهد بود و حتی تیپ و استایل شما ارزان به نظر می رسد، اما اگر لباس مخملی دارید که بسیار مجلل است. جنس خوب و گران قیمتی است مثل مانتو و بقیه لباس ها ساده هستند و توجه را به خود جلب می کنید و به کت شیک و مجلل خود جلب می کنید.

استایل با مخمل

استایل با مخمل

دامن مخملی را با چه چیزی بپوشیم؟

فصل سرد است و زمان پوشیدن دامن با مواد مختلف از پشم و پارچه گرفته تا مخمل فرا رسیده است. به شما هشدار می دهیم که اگر امسال از دامن در استایل های زمستانی خود استفاده نکرده اید، امسال از نتایج شگفت زده خواهید شد که هر خانمی که از کنار شما می گذرد از زیبایی شگفت زده می شود، استیلتون با دقت به شما نگاه می کند و با چشمانش به شما می گوید. که شما خیلی شیک هستید! پس به این فکر نکنید که زمستان را بدون دامن بگذرانید و به دل امتحانش بروید و چه دامنی بهتر از مخملی که حس گرما را منتقل می کند، اما وقتی دامن مخملی انتخاب می کنید برای رویه چه چیزی بپوشید. قسمتی از بدن؟ ? توصیه ما این است که کت های چرمی را انتخاب کنید که می توانند در کنار مخمل بسیار زیبا به نظر برسند.

استایل با مخمل

چه زمانی شلوار مخمل بپوشیم؟

شما از آن دسته افرادی هستید که به پوشیدن شلوارهای خاص علاقه دارید و می خواهید شلوارتان نمایان ترین قسمت از استایل شما باشد، به همین دلیل توصیه می کنیم شلوار مخملی را انتخاب کنید، اما برای پوشیدن این نوع شلوار یک قانون وجود دارد. یعنی اگر پاهای بلند و لاغری دارید بهتر است این مدل شلوار را انتخاب کنید و اگر پاهایتان چاق و کوتاه است نگران پوشیدن این مدل شلوار نباشید بهتر است دمپایی را انتخاب کنید. . و به جای رنگ های روشن از رنگ های تیره استفاده کنید زیرا رنگ های روشن برخلاف رنگ های تیره شما را پرتر نشان می دهد.

استایل با مخمل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.