افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

خاطره دردناک همسر بازیکنی که زنده شد

  • کد خبر : 130826
خاطره دردناک همسر بازیکنی که زنده شد

به گزارش رکنا، همسر سرخیو ریکو تجربیات او پس از حادثه وحشتناک با ستاره پاری سن ژرمن بیان کرده است این دروازه بان اسپانیایی پس از حمله یک اسب وحشی در اوایل اردیبهشت امسال از ناحیه سر و گردن آسیب جدی دید. او به بیمارستانی در نزدیکی سویا منتقل شد و 36 روز را در […]

به گزارش رکنا، همسر سرخیو ریکو تجربیات او پس از حادثه وحشتناک با ستاره پاری سن ژرمن بیان کرده است

این دروازه بان اسپانیایی پس از حمله یک اسب وحشی در اوایل اردیبهشت امسال از ناحیه سر و گردن آسیب جدی دید. او به بیمارستانی در نزدیکی سویا منتقل شد و 36 روز را در بخش مراقبت های ویژه گذراند.

او پس از ترخیص در پایان ماه اوت، از پزشکان برای نجات جانش تشکر کرد، اما از همسرش آلبا سیلوا نیز تشکر ویژه ای کرد.

سیلوا درباره اتفاقی که برای شوهرش افتاد گفت: “باورنکردنی است که چگونه یک چیز می تواند کل زندگی شما را در چند ثانیه تغییر دهد. وقتی رسیدم سرجیو را دیدم که روی زمین دراز کشیده بود و عصبی شدم. آنها او را نگذاشتند.” بیا نزدیکتر ما عقب نشینی کردیم چون نگذاشتند با او به بیمارستان بروم. با آمبولانس به سمت واحد بیمارستان سیار که در ال روسیو نصب شده بود حرکت کردیم. تنها چیزی که در آن زمان می توانستم فکر کنم این بود که آنقدرها هم جدی نیست.”

وی افزود: پزشکان به دلیل جراحات شدید با ما تماس گرفتند، نمی خواهم دقیقاً آن را به خاطر بیاورم زیرا سخت ترین لحظه زندگی ام بود، روحم معلق بود.

پس از بستری شدن در بیمارستان، ریکو به دلیل آنوریسم مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت و همچنین به مدت 22 روز در کمای پزشکی بود.

منبع: ورزش سه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.