افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

خاطره خانه نشینی احمدی نژاد در دولت رئیس جمهور تکرار شد!

  • کد خبر : 121597
خاطره خانه نشینی احمدی نژاد در دولت رئیس جمهور تکرار شد!

کد خبر: 11370 ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ۲۳:۲۷:۲۷ نماینده مردم تهران در مجلس در یادداشتی به رئیس جمهور گفت: یک ماه پیش دفتر شما نامه ای به وزیر نفت نوشت و اصرار داشت که دو مدیر ارشد نفتی 24 ساعته استعفا دهند اما وزیر شما استعفا داد و خانه نشین شد. چند روز، این تاخیر یک اشتباه بود.” […]



کد خبر: 11370

۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ۲۳:۲۷:۲۷






نماینده مردم تهران در مجلس در یادداشتی به رئیس جمهور گفت: یک ماه پیش دفتر شما نامه ای به وزیر نفت نوشت و اصرار داشت که دو مدیر ارشد نفتی 24 ساعته استعفا دهند اما وزیر شما استعفا داد و خانه نشین شد. چند روز، این تاخیر یک اشتباه بود.” مدیران را غیرشخصی خواهد کرد.

گفتن فردا | ملک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز 24 آبان ماه شورای اسلامی و در جریان بررسی جزء 2 بند ب ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه و وی در خصوص تعهدات دولت در استفاده از سوخت های جایگزین بنزین از جمله گاز مایع گفت: من حتی قبل از ظهر مطمئن بودم که این بند رای نمی آورد و عمداً آقای اوجی را پخش کردم تا نکاتی را مطرح کنم. معاون وزیر نفت آقای سالاری شب گذشته بر خلاف وعده قبلی خود مبنی بر اجرای قانون با چند تن از همکاران خود تماس گرفت و نکات متناقضی را مطرح کرد و خواستار رای منفی شد.

وی افزود: قبلا به بنده گفته بودم که با این موضوع موافقم اما برخی از مدیران ارشد وزارت نفت مخالف این موضوع هستند و از مجلس کمک خواستند و فراخوان اخیر آنها نفاق و نفاق است.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان آقای زنگنه این موضوع منتفی شد و سال گذشته دوستان به ما گفتند که می خواهیم این موضوع را اجرایی کنیم اما دیگران اجازه نمی دهند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به درستی سفر رهبری را برای حذف رهبران غیرانقلاب و در مواردی به خیران آغاز کردید. اقداماتی هم انجام شد اما ظاهراً در وزارت نفت کارشان فلج شده است، سال گذشته درباره معاون وزیر نفت گفتید که پسر می رود، پدر هم باید برود، اما پدر همچنان اصرار دارد که پسر را بفرستد.

آقای شریعتی ادامه داد: آقای رئیس جمهور یک ماه پیش دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و اصرار داشت که دو مدیر ارشد نفتی 24 ساعته بروند اما وزیر شما استعفا داد و چند روز در خانه ماند. تأخیر، راهنمایی شما را بی اثر می کند.» حالا به لیست آن پدر و پسرش، این معاون رئیس جمهور را هم اضافه کنید.

وی تاکید کرد: من به صراحت اعلام می کنم که افراد حاضر در وزارت نفت مانع از نجات کشور از قاچاق سنگین گاز مایع شده و عامل ماندن مردم در هرج و مرج توزیع LPG هستند که باعث انفجار در کرج 20 شد. روزها پیش و عده ای به دردسر افتادند.

این نماینده مردم در مجلس در پایان گفت: من از ابتدا برای احقاق حق مردم مبارزه کرده ام و از نابودی نمی ترسم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.