افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

خاطره جالب و خنده دار علی اوجی از خواستگاری نرگس محمدی / علی اوجی: به رضا یزدانی زنگ زدم و به او گفتم می خواهم به خواستگاری نرگس محمدی بروم، گفت نگران نباش بیا سرکار!

  • کد خبر : 412086
خاطره جالب و خنده دار علی اوجی از خواستگاری نرگس محمدی / علی اوجی: به رضا یزدانی زنگ زدم و به او گفتم می خواهم به خواستگاری نرگس محمدی بروم، گفت نگران نباش بیا سرکار!

علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان در 26 اسفند 1362 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی خوشنویس معروف است و یک برادر دارد که برادرش سال ها پیش درگذشت. علی اوجی فارغ التحصیل رشته کارگردانی شد و فعالیت هنری خود را با ساخت […]

علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان در 26 اسفند 1362 در تهران به دنیا آمد.

این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی خوشنویس معروف است و یک برادر دارد که برادرش سال ها پیش درگذشت.

علی اوجی فارغ التحصیل رشته کارگردانی شد و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه از 14 سالگی آغاز کرد. سال ها بعد به عنوان تهیه کننده موسیقی و فیلم به شهرت رسید.

علی اوجی یکی از هنرمندانی است که فعالیت های مختلفی در عرصه هنری انجام داده و کارنامه پربار او نشان از تلاش و استعداد او در عرصه های مختلف هنری دارد.

او یکی از تهیه کنندگان مطرح موسیقی است که در سال های اخیر جدای از کارگردانی و بازیگری به تهیه کنندگی فیلم نیز پرداخته است.

پس از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، وی در سریالی به نام پیکسل با علی اوجی بازی کرد، سپس برای اجرای برنامه به مشهد رفتند و در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرد و دریافت کرد. پاسخ مثبت دریافت شد و مراسم این زوج در اردیبهشت 1395 برگزار شد.

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در 29 فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد.

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در چندین فیلم و سریال با هم همکاری داشته اند که از جمله آنها می توان به خان کشی، 2888، پدر گواردیولا و سریال پیکسل اشاره کرد.

در این مطلب ویدیویی از خاطره خنده دار و خنده دار علی اوجی از خواستگاری همسرش نرگس محمدی را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.