افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

خاص ترین و شیک ترین مدل های لوازم حمام / همه چیز کامل و آماده

  • کد خبر : 306951
خاص ترین و شیک ترین مدل های لوازم حمام / همه چیز کامل و آماده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت های دکوراسیون هر خانه ای است. شاید از شنیدن این جمله تعجب کنید، اما در واقع حقیقت است، زیرا وقتی مهمان در خانه شما را می زند، بدون شک احساسی که پس از ورود به خانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت های دکوراسیون هر خانه ای است. شاید از شنیدن این جمله تعجب کنید، اما در واقع حقیقت است، زیرا وقتی مهمان در خانه شما را می زند، بدون شک احساسی که پس از ورود به خانه شما دارد، ارتباط مستقیمی با محیط خانه و همچنین رفتار شما دارد. از خود میزبان . اگر همه اینها خوب پیش برود، فرض کنید مهمان می خواهد از حمام استفاده کند و به محض رفتن به دستشویی با ظاهری نه چندان زیبا و کثیف روبرو می شود، پس چه می شود؟ از سوی دیگر فراموش نکنید که تمیزی این فضا تنها ملاک نیست و باید به زیباسازی و لوازمی که در سرویس بهداشتی استفاده می کنید نیز توجه کنید. داشتن دکوراسیون و زیباسازی سرویس بهداشتی امری بسیار مهم است که هم افراد آن خانه و هم مهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای زیباتر جلوه دادن این فضا می توانید از اکسسوری ها و لباس های جذاب استفاده کنید که هر خانمی از آن بی اطلاع است. اگر مشتاق دیدن و آشنایی با شیک ترین و خاص ترین مدل های لوازم حمام هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

قفسه حوله ای ایستاده و دیواری یک اکسسوری جذاب است

جا حوله ای یکی از لوازم جانبی بسیار مهم در هر سرویس بهداشتی است که در دو نوع ایستاده و دیواری موجود می باشد. جا حوله ای هم در طراحی سرویس بهداشتی مورد توجه قرار می گیرد و هم کاملا کاربردی است و همانطور که از نامش پیداست محلی برای نگهداری حوله هاست که در برخی از آنها قلاب های متعدد برای نگهداری کوجیک و حوله های بزرگ وجود دارد. و برخی از آنها نیز می توانند بایستند و اغلب از سنگین ترین مواد ساخته می شوند و پایداری بیشتری دارند. حوله ها را می توان در اینجا ذخیره کرد و روی حوله های سنگین قرار داد.

JYGJG

اصلا نمی توانید ظرف صابون داشته باشید! مدل های ترند

ظرف صابون یکی دیگر از لوازم بسیار ضروری برای هر سرویس بهداشتی است که کاملاً حیاتی است و باید در هر سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. این مدل ظرف صابون می تواند از مواد مختلفی مانند شیشه، سرامیک، پلاستیک و یا فلز ساخته شود که می توانید بر اساس سلیقه و میل خود انتخاب کنید. صابون‌پاش‌های دیواری به دلیل صرفه‌جویی در فضای حمام، در واقع محبوب‌تر و پرکاربردتر هستند. اما مدل های جدید دستگاه پخش صابون هیا که دارای زهکشی آب هستند نیز می توانند عالی باشند زیرا همیشه صابون را خشک نگه می دارند و دوام بیشتری دارند.

HGNFHGC

آینه ها اجزای بسیار زیبایی در هر فضایی هستند. میکروسکوپ یا آینه روشن.

آینه ها یکی از عناصر اصلی سرویس بهداشتی هستند که در اندازه ها و مدل های مختلف انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. آینه های دیواری با فریم های مختلف می توانند جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشند. برخی از مدل های آینه نورپردازی نیز دارند که به زیباتر شدن فضا کمک می کند و درخشندگی قابل توجهی به آن می بخشد. آینه های میکروسکوپی برای آرایش و اصلاح صورت نیز بسیار مناسب هستند که می توانید با توجه به خواسته خود انتخاب کنید.

TRGSTRDS

جا مسواک کاربردی و منحصر به فرد

جا مسواک از دیگر عناصر اساسی در هر سرویس بهداشتی است که می تواند بهداشت و نظم بیشتری را در این فضا ایجاد کند. این مدل جا مسواک از مواد مختلفی مانند پلاستیک، شیشه، سرامیک و یا فلز ساخته شده و هم بر روی دیوار و هم روی میز قابل نصب می باشد. جا مسواک های دیواری معمولاً دارای درپوشی برای جلوگیری از کثیف شدن مسواک ها هستند.

HGFMHG



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.