افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

خاجی: ادامه تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه اوضاع منطقه را پیچیده کرده است

  • کد خبر : 187255
خاجی: ادامه تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه اوضاع منطقه را پیچیده کرده است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اصغر خواجی مشاور عالی وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز (پنجشنبه 5 بهمن ماه) در حاشیه بیست و یکمین نشست تخصصی سطح عالی آستانه. . در پایتخت قزاقستان با حضور خانم نجات رشدی معاون نماینده ویژه. سازمان ملل متحد در نشستی پیرامون آخرین تحولات منطقه، […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اصغر خواجی مشاور عالی وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز (پنجشنبه 5 بهمن ماه) در حاشیه بیست و یکمین نشست تخصصی سطح عالی آستانه. . در پایتخت قزاقستان با حضور خانم نجات رشدی معاون نماینده ویژه. سازمان ملل متحد در نشستی پیرامون آخرین تحولات منطقه، وضعیت سوریه و ادامه تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه با حمایت غرب و آمریکا گفت‌وگو کرد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با تاکید بر ادامه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد که تمامی کشورهای منطقه به ویژه سوریه، لبنان، عراق و یمن تحت تاثیر تجاوزات و اصرارهای رژیم صهیونیستی قرار دارند. و غرب درباره ادامه جنگ.

خاجی تصریح کرد: تحریم‌های یکجانبه غرب و آمریکا علیه مردم سوریه و ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی و کشتار مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه در مبارزه با تروریسم اوضاع منطقه را پیچیده کرده است. و تداوم بی ثباتی

خواجی در ادامه مذاکرات به طور جداگانه با معاون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه و نمایندگان کشورهای لبنان و عراق به عنوان کشورهای ناظر در روند آستانه و همچنین با نمایندگان کمیته بین المللی دیدار و گفتگو کرد. صلیب سرخ، و با آنها درباره آخرین رویدادهای منطقه ای برای تبادل نظر گفتگو کرد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.