افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

حیدری پنالتی واضح پرسپولیس را نگرفت – تابناک

  • کد خبر : 204310
حیدری پنالتی واضح پرسپولیس را نگرفت – تابناک

کارشناسان داوری بلافاصله پس از پایان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک از قضاوت بیژن حیدری انتقاد کردند. به گزارش تابناک ورزشی؛ به گفته کارشناسان داوری، پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیو گرفته نشد و خطای هند کنعانی زادگان در دقایق پایانی بازی خارج از محوطه بود. جواد فهیمی راد درباره محاکمه حیدری گفت: در نیمه اول و […]

کارشناسان داوری بلافاصله پس از پایان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک از قضاوت بیژن حیدری انتقاد کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به گفته کارشناسان داوری، پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیو گرفته نشد و خطای هند کنعانی زادگان در دقایق پایانی بازی خارج از محوطه بود.

جواد فهیمی راد درباره محاکمه حیدری گفت: در نیمه اول و در دقیقه 17 بین مدافع آلومینیوم و شهاب زاهدی برخورد شد و مدافع آلومینیوم از آرنج خود استفاده کرد که البته آرنج او به بازیکن پرسپولیس برخورد نکرد. . اما احتیاط و اخراج بر عهده داور است و حیدری ترجیح داد از احتیاط استفاده نکند.

در نیمه دوم شهاب زاهدی در محوطه آلومینیومی سرنگون شد و به دلیل “شبیه سازی” کارت زرد گرفت، در این صحنه نباید به او اخطار می شد، زیرا مهاجم پرسپولیس زیر فشار بازی قرار گرفت و مستحق یک بازی نبود. کارت زرد.

در نیمه دوم، توپ دو بار در داخل محوطه آلومینیومی با دست برخورد کرد. در اولین درگیری دست بازیکن آلومینیوم باز بود و قطعا پنالتی بود. سپس توپ به دست بازیکن آلومینیومی دیگر برخورد کرد، اما از آنجایی که موازی بدن او بود، پنالتی در کار نبود.

حیدر سلیمانی دیگر کارشناس داوری گفت: در دقیقه 65 ضربه محمدحسین کنعانی زادگان در شرایطی به مدافع آلومینیوم برخورد کرد که دست حاجی عیدی کاملا باز بود و داور باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد. حتی اگر فاصله بین 2 بازیکن کم باشد، بازیکن آلومینیومی نباید دست خود را برای دفاع در آن موقعیت باز کند. در ادامه پرسپولیسی ها معتقد بودند که پاس دانیال اسماعیلی فر به یونس اکبرپور برخورد کرده که این صحنه نمی تواند هندی باشد چرا که توپ ابتدا به زیر بغل بازیکن آلومینیوم خورده است.

کارشناس داوری از برخورد توپ به کنعانی زادگان در موقعیت ورودی و درازکش بیرون محوطه جریمه خبر داد و گفت: تصاویر واضح است. این فقط یک اشتباه هند بود و حتی نیازی به اخطار نداشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.