افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حیدری: حاشیه سازی استقلال/ تاکتیک پرسپولیس محکوم به برد است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 152100
حیدری: حاشیه سازی استقلال/ تاکتیک پرسپولیس محکوم به برد است – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیاز مبرم این تیم به پیروزی در دربی، تصریح کرد: با در نظر گرفتن نفراتی که روی نیمکت استقلال هستند، ایجاد حاشیه برای این تیم تبدیل به یک تاکتیک شده است. سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیاز مبرم این تیم به پیروزی در دربی، تصریح کرد: با در نظر گرفتن نفراتی که روی نیمکت استقلال هستند، ایجاد حاشیه برای این تیم تبدیل به یک تاکتیک شده است.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار مقابل هوادار تهران اظهار داشت: بعد از نتیجه ای که مقابل الدحیل گرفتیم، نکته مهم در دیدار مقابل هوادار اضافه کردن سه امتیاز قبل از دربی بود. سبک بازی در این دیدار مهم نبود و نتیجه این شد که خوشبختانه با اینکه ارتش مصدوم داریم و شهاب زاهدی هم در آن دیدار محروم شد، 3 امتیاز بازی را گرفتیم. از طرفی فشار روانی زیادی روی پرسپولیس بود و پیروزی در این بازی کاملا حیاتی بود.

وی در خصوص عملکرد نبیل باهویی بازیکن سوئدی پرسپولیس در دیدار با هواداران گفت: به نظرم بازیکن بی کیفیتی نیست. او در برخی صحنه ها موقعیت خوبی داشت و نشان داد که می تواند سازنده باشد. الان پرسپولیسی است و لباس این تیم را بر تن می کند و باید از او حمایت کنیم تا بتواند پتانسیل هایش را نشان دهد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال نیز گفت: این دیدار علاوه بر تمام حساسیت هایی که همیشه داشته است با توجه به جایگاه دو تیم در جدول قطعا در تعیین قهرمان موثر خواهد بود. هر تیمی که در این مسابقه پیروز شود می تواند از نظر روانی امنیت خود را حفظ کند و در مقابل تیمی که بازنده است تحت فشار قرار می گیرد. این باعث می شود هر دو تیم محتاط باشند. پرسپولیس در این بازی به پیروزی قطعی است و یحیی گل محمدی قطعا این تیم را برای برد به میدان خواهد فرستاد. فکر می کنم استقلال به دنبال گل تساوی است. پرسپولیس الان برتری دارد و فکر می کنم نمایش بهتری داشته باشد و استقلال را با اختلاف بیش از یک گل شکست دهیم.

حیدری در خصوص قدرت پرسپولیس در این دیدار گفت: پرسپولیس در همه پست ها از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان باکیفیتی دارد. فکر می کنم فضای بین مدافعان میانی و کناری استقلال هم پاشنه آشیل این تیم است و قرمزپوشان می توانند به خوبی از این فضاها استفاده کنند و به استقلال حمله کنند. در ضربات پنالتی با احتساب بازیکنانی که داریم می توان دروازه استقلال را باز کرد.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده توسط استقلال قبل از دربی نیز اظهار داشت: همه چیز مشخص است. به گفته نیمکت نشینان استقلال، ایجاد حاشیه برای این تیم تبدیل به یک تاکتیک شده است. همیشه یک نفر در این تیم است که روی نیمکت حریف می نشیند. در بازی با فولاد هم همین کار را کردند. آنها به دنبال ناراحتی روانی گل محمدی و کادرفنی هستند و می دانند که اگر پرسپولیس تمرکز کند، هر کار غیر ممکنی را ممکن می کند. این کار شلوغ نخ نما شده و بهتر است از تاکتیک دیگری برای این بازی استفاده کنید.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهترین خاطره او از دربی چیست، افزود: بهترین خاطره ای که از دربی دارم، مسابقه ای بود که بعد از 6 بازی متوالی 1-1 با ضربه کریم باقری از مرکز استقلال را شکست دادیم. میدان آن روز نه تنها برای من، بلکه برای بسیاری از پرسپولیسی ها خاطره انگیز بود و به نظرم یکی از بهترین گل های تاریخ دربی بود. گل و غنچه باقری هنوز موهامو سیخ می کنه!

حیدری در پایان درباره استفاده از فناوری داوری ویدیویی (VAR) در این بازی گفت: به هر حال حساسیت این بازی می تواند شبهه ایجاد کند و به داور فشار بیاورد. البته حضور یک داور ویدیویی در این دیدار با در نظر گرفتن مسائلی که در هفته های اخیر در خصوص داوری پیش آمده می تواند کمک شایانی به داور کند. امیدوارم در این بازی از کمک داور ویدیویی استفاده شود تا پرسپولیس بدون حرف و شایعه پیروز شود!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)