افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

حکم 2 عامل شهادت ستوان دوم مرتضی براتی اجرا شد/ در ملاء عام اعدام شدند!

  • کد خبر : 380438
حکم 2 عامل شهادت ستوان دوم مرتضی براتی اجرا شد/ در ملاء عام اعدام شدند!

به گزارش رکنا، قوه قضائیه در این خصوص اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه همواره به مسئولان قضایی تاکید کرده است که قاطعیت و عدم واگذاری رفاقت قانونی با متخلفان جرایم خشن و خطرناک که شهرک امنیت را به خطر می اندازد. به این معنا حکم امروز صبح اعدام دو سارق مسلح پس از طی مراحل […]

به گزارش رکنا، قوه قضائیه در این خصوص اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه همواره به مسئولان قضایی تاکید کرده است که قاطعیت و عدم واگذاری رفاقت قانونی با متخلفان جرایم خشن و خطرناک که شهرک امنیت را به خطر می اندازد.

به این معنا حکم امروز صبح اعدام دو سارق مسلح پس از طی مراحل قانونی در خمین اعدام شدند.

ابراهیم گمیزی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمین در خصوص جزئیات این پرونده گفت: بامداد روز چهارشنبه ۴ آذرماه سال جاری سارقان مسلح در شهرستان خمین با ماموران انتظامی درگیر شدند و از محل متواری شدند در دو وسیله نقلیه . سارقان در جریان تعقیب و گریز در میدان حجاب شهرستان خمین به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در نتیجه ستوان دوم مرتضی براتی به شهادت رسید.

وی گفت: سارقان از محل متواری شدند و با دستورات قضایی و اقدامات پلیسی در نهایت متهمان در استان های دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان شهرستان خمین با بیان اینکه متهمان این پرونده دارای سوابق مختلف سرقت بودند، ادامه داد: پس از دستگیری سارقان، کیفرخواست در تاریخ 6 بهمن ماه 1400 به اتهام محاربه و فساد اداری صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تشریفات قانونی، دادگاه با حضور وکلای متهمان تشکیل شد و در نهایت 2 نفر از متهمان به دلیل شرکت در تیراندازی محاربه و تخریب ایمنی راه به اعدام محکوم شدند.

گمیزی گفت: حکم متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد که تایید و اجرا شد.

دادستان شهرستان خمین بیان کرد: حکم این متهمان صبح امروز ۱۸ مهرماه در ملاءعام اجرا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.