افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

حکم پرونده فساد رئیس جمهور سابق به اتهام رشوه صادر شد

  • کد خبر : 391391
حکم پرونده فساد رئیس جمهور سابق به اتهام رشوه صادر شد

به گزارش مانیبان به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، حجت الاسلام سعید جزایی گفت: در پی گزارش واصله از اداره کل اطلاعات استان مرکزی مبنی بر موضوع رشوه خواری رئیس (سابق) اداره گمرکات شهرستان ساوه، به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، در پی گزارش واصله از سوی اداره کل اطلاعات استان مرکز سپس […]


به گزارش مانیبان به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، حجت الاسلام سعید جزایی گفت: در پی گزارش واصله از اداره کل اطلاعات استان مرکزی مبنی بر موضوع رشوه خواری رئیس (سابق) اداره گمرکات شهرستان ساوه، به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، در پی گزارش واصله از سوی اداره کل اطلاعات استان مرکز سپس با صدور دستورات قضایی و تشکیل پرونده در بازپرسی دادگستری عمومی و انقلاب اراک و انجام تحقیقات فنی و قضایی، کیفرخواست در این خصوص صادر شد.

وی افزود: با توجه به حکم صادره از اتاق 106 دادگاه کیفری 2 شهرستان اراک و قطعیت حکم مذکور در اتاق 8 دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی رئیس سابق اداره گمرکات شهرستان اراک ساوه، متهم به ارتشاء به ارزش 46 میلیارد و 480 میلیون ریال به هفت سال حبس تعزیری و شش ماه و یک روز حبس تعزیری، ده ضربه شلاق و انفصال موقت از مناصب دولتی به مدت سه سال محکوم شد. پرداخت جریمه نقدی معادل وجه دریافتی از صندوق دولت و درج حکم در روزنامه های کثیرالانتشار.

رئیس دیوان عالی استان مرکزی تصریح کرد: حکم قطعی صادره برای روند اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرا ارسال شده و این حکم به صورت قاطع و برابر قانون اجرا می شود. .

جزایی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در مبارزه با فساد و مبارزه قاطع با فساد در همه ابعاد و زمینه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان ها و نهادها تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی با جنایات و تخلفات مرتکب شده است.» او در همه دستگاه ها برخورد قاطع و سازش ناپذیری دارد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.