افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

حکم صادره در قسمت دوم پرونده «کینگ مانی».

  • کد خبر : 411557
حکم صادره در قسمت دوم پرونده «کینگ مانی».

به گزارش رکنا، علی القاصی رئیس دیوان عالی استان تهران در بخش دوم پرونده چند شاکی موسوم به پادشاه پول وی گزارش داد و گفت: بر اساس حکم صادره در خصوص قسمت اول پرونده مذکور، در این پرونده سه شخص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت […]

به گزارش رکنا، علی القاصی رئیس دیوان عالی استان تهران در بخش دوم پرونده چند شاکی موسوم به پادشاه پول وی گزارش داد و گفت: بر اساس حکم صادره در خصوص قسمت اول پرونده مذکور، در این پرونده سه شخص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای از طریق ایجاد … ارز رمزنگاری شده کلاهبرداری موسوم به «کینگ مانی» و توزیع آن در بین مردم محکوم شد که به دلیل آن سه نفر به حبس های طولانی مدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به مدت دو سال از کار با هر نوع ارز رمزنگاری شده محروم شد. .

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: قسمت دوم این پرونده با دو هزار شاکی در دستور کار دادگاه ویژه جرایم اقتصادی قرار گرفت و پس از تشکیل جلسات رسیدگی، استماع اظهارات طرفین و بررسی ادله و ادله. و مستندات پرونده و گزارش ضابطان، در نهایت دادگاه پس از بررسی های کارشناسی لازم تصمیم به صدور رای گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس کیفرخواست صادره در قسمت دوم پرونده مذکور، سه متهم دیگر با عنایت به میزان مداخله در ارتکاب جرم، متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق شرکت در تقلب یک شبکه به دلیل ایجاد رمز ارز جعلی به نام کینگ مانی و توزیع کدهای جعلی ارز بین مردم، ساخت کارت های نامعتبر و دریافت پول در ازای آن به حبس طولانی مدت محکوم شد.

القاصی خاطرنشان کرد: همچنین دادگاه بر اساس نظریه کارشناسی و با توجه به ادله و ادله پرونده، متهمان مذکور را به پرداخت معادل یورو از مطالبات شکات از جمله ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم کرد. این حکم قابل تجدیدنظر در محاکم قضایی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بیان کرد: بر اساس حکم صادره همچنین مقرر شد طبق ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی کلیه ارزهای رمزنگاری شده غیرمالی کینگ مانی موضوع دستور معدوم شود. به شیوه ای مناسب، همزمان با اجرای دستور در زمان اجرای دستورات.

وی در پایان اظهار داشت: در خصوص اتهام متهم «تهیه کارت های باطل»، پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا اعاده شد، بنابراین با تکمیل تحقیقات، مراحل در دادگاه ادامه خواهد یافت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.