افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

حکم شدید قتل در حمایت از همسر عموی/ متهم نیسان پسر عموی همسرش را با پسر عموی همسرش زیر گرفت.

  • کد خبر : 193785
حکم شدید قتل در حمایت از همسر عموی/ متهم نیسان پسر عموی همسرش را با پسر عموی همسرش زیر گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سایت جنایی: مردی که در حمایت از همسر عمویش پسر عمویش را کشته بود به قصاص محکوم شد. متهم با نیسان آبی پسر عموی همسرش را زیر گرفت و باعث مرگ او شد. یک سال پیش پلیس از مرگ مرد جوانی که جسدش در تهران پیدا شده بود مطلع شد […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سایت جنایی: مردی که در حمایت از همسر عمویش پسر عمویش را کشته بود به قصاص محکوم شد.

متهم با نیسان آبی پسر عموی همسرش را زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

یک سال پیش پلیس از مرگ مرد جوانی که جسدش در تهران پیدا شده بود مطلع شد و ماموران برای اطلاع از اتفاقات وارد عمل شدند. پس از مشخص شدن هویت متوفی، مهرداد، همسرش مورد بازجویی قرار گرفتند. این زن به پلیس گفت: شوهرم با صیغه دختر عمویش که ایمان نام دارد اختلاف پیدا کرده و احتمالا او چنین کاری کرده است.

به این ترتیب ماموران ایمان را بازداشت کردند. وی به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم نگانین به من گفت پسر عمویش را بکش و من دستور او را اجرا کردم.

نگین دستگیر شد اما اعتراف نکرد که همدست شوهر عادی خود بوده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه دادگاه، اولیای دم برای اولین بار در دادگاه حاضر شدند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و اظهارات قبلی خود را پس گرفت. گفت: من عمدا کاری نکردم و همسرم هم در این ماجرا نقشی نداشت. اتفاقاً مهرداد را در خیابان دیدم و می خواستم سوارش کنم که به او ضربه زدم و مرد. پس از ترس فرار کردم.

نگین همچنین گفت: من در قتل نقشی نداشتم. شوهر سابقم پشت سرم حرف می زد و پسر عمویم که دوستش بود حرفش را تکرار کرد و آبروی من را برده بود. من دوباره ازدواج کرده بودم اما پسرخاله ام با حرف هایش سعی می کرد زندگی من را خراب کند. اختلاف ما از آنجا شکل گرفت. اما من نقشی در قتل نداشتم. درست یک روز قبل از حادثه با پسر عمویم دعوا کردیم و شوهرم او را زد اما اتفاق خاصی نیفتاد.

در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد دادگاه شدند و متهمان ردیف اول را به قصاص محکوم کردند. همچنین نگین از معاونت قتل تبرئه و به اتهام معاونت مجروحیت عمدی به زندان محکوم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.