بعد از ساعت 14 نوجوانی به همراه پدرش به پلیس آگاهی مراجعه و به معلم کلاس اطلاع دادند. فوتبال آمریکایی ش آزار و اذیت او شکایت کرد
به گزارش رکنا، پدر این نوجوان به عوامل گفت: پسرم از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و من و همسرم تصمیم گرفتیم در تعطیلات تابستانی مدارس پسرم را در کلاس های فوتبال ثبت نام کنیم. از این رو پس از درخواست، او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران، نزدیک خانه خود ثبت نام کردیم.
و می افزاید: روز اولی که پسرم می خواست به کلاس برود، با او رفتم و با معلمش که مردی حدودا 40 ساله بود آشنا شدم. او به من اطمینان داد که آموزش های لازم را به شاگردانش خواهد داد. اما بعد از چند جلسه متوجه رفتارهای متفاوت پسرم شدیم. یا ساکت و آرام بود و دوست نداشت با کسی حرف بزند یا دعوا می کرد و خواسته هایش را فریاد می زد. ابتدا فکر می کردیم شاید به خاطر سنش اینطور رفتار می کند اما وقتی دقت کردیم متوجه شدیم چیزی را از ما پنهان می کند.

او دیگر هیچ شوقی برای رفتن به کلاس نداشت و چیزی در این مورد نمی گفت. وقتی ماجرا را دنبال کردیم، سرانجام پسرم با اصرار ما راز وحشتناکی را فاش کرد و گفت که مربی فوتبالش از او سوء استفاده جنسی کرده است. حالا من از این مرد شرور شکایت دارم.
با ثبت این شکایت و آغاز تحقیقات پلیسی، دو نوجوان دیگر نیز شکایتی مشابه از این شرور مطرح و به پلیس آگاهی ارجاع دادند.
در ادامه مربی فوتبال برای تحقیقات احضار و دستور بازداشت صادر شد اما ماموران با بررسی دقیق متهم به سمت نامعلومی متواری شده است.
به این ترتیب پلیس با نظارت های تخصصی موفق شد وی را که به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بود دستگیر کند.
این در حالی است که 5 شاکی دیگر به شاکیان پرونده پیوستند و مشخص شد متهم 8 کودک 12 تا 14 ساله را به قصد تمرین فوتبال و بهانه های مختلف به خانه خود آورده و از آنها سوء استفاده کرده است.
ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که متهمان با تهدید به انتشار فیلم، تعدادی از مالباختگان را مجبور به ارتباط با یکدیگر کرده و آنها را مجبور به سکوت کردند.
با مشخص شدن این موضوع پلیس با پیگیری فیلم ها توانست تعدادی از آنها را کشف و ضبط کند.
پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده به بند ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.


اولین جلسه دادگاه
در این جلسه متهم سعی کرد بی گناه جلوه کند و به قضات گفت: من متاهل هستم و نمی دانم چرا چنین شکایتی از من کردند. من جز رابطه مربی و بازیکن با شاگردانم رابطه دیگری نداشته ام.
در ادامه شاکیان و اولیای دم با دستور قاضی وارد شعبه شدند و سابقه بدرفتاری متهم با فرزندانشان را یکی یکی برای قضات توضیح دادند.
بعداً بخشی از فیلم‌های سیاه به‌دست‌آمده از خانه متهم به او نشان داده شد و او در نهایت اتهام خود را پذیرفت.
با پایان یافتن اولین جلسه رسیدگی، سایر شاکیان نیز شکایت خود را مطرح کردند و مقرر شد در تاریخ دیگری به پرونده متهم رسیدگی شود.

اولین جلسه دادگاه

در اولین جلسه دادگاه که پشت درهای غیرعلنی برگزار شد، 8 نوجوان یک به یک به توضیح ماجرا پرداختند و برای متهمان آزار و اذیت درخواست اعدام کردند.
بلافاصله پس از آن متهم در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام خود گفت: به هیچ یک از شاکیان آسیبی نرسانده ام. اما برای مربیگری فوتبال به آنها مراجعه کردم که اشتباه کردم و از کارم پشیمانم. حالا از شما می خواهم که مرا ببخشید.
پس از اظهارات متهم، همه شاکیان اعتراض کردند و قبول کردند که او دروغ می گوید و به ما آسیب رسانده است.
در پایان جلسه قضات برای صدور حکم در شور حاضر شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کردند.
پس از صدور حکم اعدام، وکیل متهم به حکم صادره اعتراض کرد و پرونده برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی ارسال شد، بنابراین پس از نظر کارشناسان پزشکی قانونی، تکلیف حکم مشخص می شود.

جلسه دوم دادگاه

کارشناسان پزشکی قانونی نیز در گزارشی اعلام کردند که این تجاوز جنسی اتفاق نیفتاده و در حد «جرح» بوده است، بنابراین با لغو حکم اعدام وی، این بار در صحن پنجم دادگاه پشت درهای بسته و خصوصی به دفاع از خود پرداخت. . در دادگاه کیفری یک استان تهران بار دیگر به عدم پذیرش آزار و اذیت نوجوانان متهم شد.
در پایان جلسه دادگاه با نظر کارشناسان پزشکی قانونی، متهم به 99 ضربه شلاق، دو سال تبعید به منطقه بد آب و هوای جنوب شرق کشور و دو سال محرومیت از ورزش محکوم شد. . و آموزش.