افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

حوصله مردم امروز از فست فود و دنیایی که کارگردان کم کم دارد می سازد

  • کد خبر : 131680
حوصله مردم امروز از فست فود و دنیایی که کارگردان کم کم دارد می سازد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابطه این سریال با مردم را باید با کسالت امروزی ها از پختن خورش قورمه سبزی مقایسه کرد. جامعه نسل G5 و اینترنت پرسرعت، فست فود و مایکروویو به این معناست که تماشای یک سریال مستلزم تماشای یک سوم سریال است تا با دنیای داستانی فیلمساز آشنا شوید و به آن […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابطه این سریال با مردم را باید با کسالت امروزی ها از پختن خورش قورمه سبزی مقایسه کرد. جامعه نسل G5 و اینترنت پرسرعت، فست فود و مایکروویو به این معناست که تماشای یک سریال مستلزم تماشای یک سوم سریال است تا با دنیای داستانی فیلمساز آشنا شوید و به آن عادت کنید. اما وقتی به دنیای داستانی فیلمساز و جهان بینی شخصیت هایش می پردازیم، متوجه می شویم که سروش صحت در بسیاری از سکانس ها حتی از جامعه اش جلوتر است و باید اثر پر پیچ و خم آن را مشاهده کنیم. اگرچه برای عموم مردمی که دوست دارند اولین چک فیلمساز را با قتل یک نفر یا یک اتفاق غیرمنتظره در قسمت های اول یک سریال بخورند، جرات دیدن آن را داشته باشند، اما دیدن مگ دوم الامیر برای چند سال دور از ذهن است. قوانین تماشای فعلی اما تجربه پخش سریال سروش. اصالت و اینکه مخاطب کم کم به محبوبیت شخصیت هایش پی می برد، نشان می دهد که کار باکیفیت و بدون توجه به فضای حاکم در نمایشنامه نویسی این روزها می تواند تاثیر خوبی بر دنیای خیالی مخاطب بگذارد.

کمتر سریالی را می توان در سال های اخیر یا حتی سال های دور به یاد آورد که تنوع لوکیشن ها به اندازه کل خاک ایران باشد. سروش صحت سختی ساخت سریال را می پذیرد، چند سال در زندگی اش باقی می ماند؟ در لوکیشن های مختلف در سراسر ایران، علاوه بر ارائه جاذبه های گردشگری ایران، به غنای بصری و جذابیت بصری سریال کمک زیادی کرده است. حضور خانواده عمو جلال در جزیره قشم و شهر اصفهان و قدم زدن آنها در بازار اصفهان حکایت از آن دارد که درک صحیح فیلمساز از بیان تصویری برخی اتفاقات، نکته مغفول امروزی در ساخت سریال است.

نوع شوخی ها و جهان بینی شخصیت های سریال سروش صحت به قدری قابل درک است که تماشاگر اگر در دنیای آن ها نقب نزند باورش نمی شود. صحت در دوران طلایی سینمای خود به خوبی می داند که کجا وارد فضای فانتزی داستان شود و کجا وارد دنیای واقعی شود. تدارک هوشمندانه او از سوراخ خانه دایی جلال و رفتن به دنیای خیال و ماتریکس و تعمیم آن دنیای خیالی به زندگی کنونی همان چیزی است که صحت در سریال خود به مرور زمان به مخاطب ارائه کرد.

یادآوری سکانس حضور عمو جلال و پسرش در بازار اصفهان و شنیدن صدای گروهی که قطعه ای مثل تموم عالم حال منم خرابه را با ریتمی تند می خوانند و گذر عمو جلال از آن ها نشان می دهد که چگونه می توان از آن ها رد شد. دنیای خیالی به دنیای واقعی دست خالی. امروز بپوشش

صحت با شناخت خوب موسیقی و انواع آن و استفاده صحیح از موسیقی سنتی و پاپ و حتی شیش و هشت در سریال های خود توانسته وزن اصلی درام را بر دوش موسیقی بیاندازد و این یکی است. راه حلی که در یک فیلمساز هوشمند می توان یافت.

تماشای شعبده باز تموم عمر کند تا بهاره در برهوت سریال طنز نشان می دهد که مخاطب امروزی تشنه انواع ژانرها در نمایش های خانگی است و به همان اندازه که درام های وحشتناک می تواند سطح هیجان را در آنها افزایش دهد، سریال هایی مانند تموم عمر کند تا بهاره می تواند. تغییر دادن. زندگی و رویای خوب زیستن را به آنها هدیه کن.

۵۷۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.