افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

حواشی سپاهان – تراکتور; سکوهای ملتهب و اولین باخت طلایی ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377791
حواشی سپاهان – تراکتور; سکوهای ملتهب و اولین باخت طلایی ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، بازگشت دودزا به سکوهای هواداران سپاهان یکی از اولین لحظات دیدار همیشه حساس سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر بود که امشب جمعه از ساعت 18:30 در فولادشهر. استادیوم تماشاگران بازی امشب در حالی به فولادشهر هجوم آوردند که بر اساس اطلاعیه رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، […]

به گزارش خبرنگار مهر، بازگشت دودزا به سکوهای هواداران سپاهان یکی از اولین لحظات دیدار همیشه حساس سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر بود که امشب جمعه از ساعت 18:30 در فولادشهر. استادیوم

تماشاگران بازی امشب در حالی به فولادشهر هجوم آوردند که بر اساس اطلاعیه رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تنها ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه برای هواداران خانگی و خارج از خانه مهیا بود و هواداران سپاهان ۹۰ درصد و هواداران تراکتورسازی بودند. 10 درصد این ظرفیت را داشت.

این دیدار با حملات پراکنده محلی ها آغاز شد که در دقایق ابتدایی گل سپاهان با آفساید مردود و اخراج زودهنگام ترابی همراه شد که با بررسی داور از طریق داوری تصویری اتفاق افتاد.

پس از اخراج زودهنگام مهدی ترابی، فاز هجومی تراکتور شدت گرفت و تیم میهمان روی ضدحمله متمرکز شد که در دقایق اضافه نیمه اول نیز با یک همکاری جمعی در زمین سپاهان به گل رسید.

گل تراکتور را حسین زاده به ثمر رساند و سپاهان به عنوان بازنده به رختکن رفت که البته دفاع چندلایه آنها در مقابل حملات سپاهان نیز در حفظ نتیجه در نیمه دوم بسیار موثر بود.

در بیشتر دقایق بازی سکوهای فولادشهر در آتش بود. سپاهانی ها انتظار چنین نمایش ضعیفی از تیمش نداشتند و در نیمه دوم و در دقایق مقابل مورایس، سرمربی تیم شعار “چه شرمنده، ولش کن” سر داد. هواداران سپاهان علیه شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند دو ملی پوش تراکتورسازی شعار سر دادند.

دو بازیکن خارجی سپاهان که کارت هایشان با سر و صدای زیاد و با تاخیر چند هفته ای پخش شد، در بیشتر دقایق بازی توپ را از دست دادند، آنزونزی حتی نتوانست یک شوت پشت محوطه بزند. و بازی ابوبکر کامره تقریبا در هر دقیقه از حضورش در زمین باخته بود.

با اینکه هواداران تراکتورسازی کم بودند اما تقریبا در 20 دقیقه پایانی بازی جو ورزشگاه را در اختیار گرفتند.

پس از پایان بازی اکثر بازیکنان تراکتورسازی کنار بیرانوند ایستادند و به او خسته نباشید گفتند. این احتمالا آخرین بازی دروازه بان تراکتور پیس پس از محرومیت جنجالی چند ماهه بود.

این اولین شکست سپاهان پس از چهار برد و یک باخت بود. در مجموع می توان گفت تراکتور مزد بازی خود را بدون خطا بدست آورد و سپاهان با بازی پر خطا خود به خصوص در ضربات پایانی شکست خورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.