افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حمید درخشان: پرسپولیس به 2 مهاجم 6 دانگ نیاز دارد/ عابدزاده به استقلال می رود

  • کد خبر : 29178

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه باشگاه ها را تصویب می کنند، همه تیم ها باید رعایت کنند. حمید درخشان درباره شرایط تیم پرسپولیس برای فصل بیست و سوم لیگ برتر گفت: شرایط پرسپولیس خوب و مناسب است و فقط باید در خط حمله این تیم تقویت شود. سرخابی […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه باشگاه ها را تصویب می کنند، همه تیم ها باید رعایت کنند.

حمید درخشان درباره شرایط تیم پرسپولیس برای فصل بیست و سوم لیگ برتر گفت: شرایط پرسپولیس خوب و مناسب است و فقط باید در خط حمله این تیم تقویت شود. سرخابی ها به دو مهاجم گلزن نیاز دارند زیرا باید هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر بازی کنند و فشار مسابقات نیز شدید است، بنابراین دو مهاجم با 6 گل و یک گلزن یکی از نیازهای اساسی تیم ال گل محمدی است. . پرسپولیس در حفظ اسکلت فصل قبل کار مهمی انجام داد و با جذب بازیکنان مختلف نقاط ضعف را در پست های مختلف برطرف کرد اما پرسپولیس همچنان در پست فوروارد مشکل دارد و باید هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

درخشان در خصوص سقف قرارداد گفت: زمانی که سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه باشگاه ها را تصویب می کنند همه تیم ها باید رعایت کنند اما متاسفانه برخی تیم ها این قانون را رعایت نمی کنند و این مشکل بزرگی است.

هافبک سابق تیم ملی درباره دستمزدهای میلیاردی بازیکنان تاکید کرد: گاهی رقم قرارداد بازیکنان عجیب و غیرقابل باور است. وقتی یک باشگاه 20 میلیارد برای رضایتنامه یک بازیکن جوان هزینه می کند، قرارداد این بازیکن چقدر می شود؟ به نظر من این حقوق واقعی نیست. البته به دلیل حضور واسطه ها دستمزد بازیکنان فوتبال به شدت افزایش یافته است. اگر بازیکنان امروزی بین 20 تا 30 میلیارد هستند، نسل ما در دهه 60 بیش از 100 میلیارد ارزش داشت، فوتبال در دهه 60 زیباتر بود و بازیکنان خوبی در فوتبال ایران بودند و همه از آن لذت می بردند. به نظر من ما نسل سوخته نیستیم بلکه نسل نابود شده فوتبال ایران هستیم. ببینید فصل گذشته شاهد ورود و خروج لیگ بودیم و متاسفانه هیچ پدیده ای در فوتبال ایران در لیگ حرفه ای معرفی نشد. این نشان می دهد که فوتبال ما که حرفه ای است رشد نکرده بلکه به عقب هم رفته است.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با امیر عابدزاده مذاکره کرده تا این مدافع سابق پرسپولیس و پسر احمدرضا عابدزاده آبی پوش شود، گفت: فوتبال ما به قول معروف حرفه ای شده است و باشگاه های استقلال به پسر احمدرضا عابدزاده حق مذاکره دارد اما بازیکن حق انتخاب دارد چون بازیکن انتخاب می کند که کدام پیراهن را بپوشد. من در این دنیای حرفه ای مشکلی برای این موضوع نمی بینم و اگر امیر عابدزاده استقلالی شود مشکلی نیست و بستگی به او دارد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)