افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

حمید درخشان: پرسپولیس اسمار بازی به بازی پیشرفت می کند/ بازیکن خارجی به همان ازبک اشاره می کند نه باهی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 224113
حمید درخشان: پرسپولیس اسمار بازی به بازی پیشرفت می کند/ بازیکن خارجی به همان ازبک اشاره می کند نه باهی – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بازیکن خارجی همان ازبکی است که الان در پرسپولیس است. ما نباید به بازیکن خارجی فوتبال یاد بدهیم، او باید به محض ورود بتواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند. حمید درخشان بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بازیکن خارجی همان ازبکی است که الان در پرسپولیس است. ما نباید به بازیکن خارجی فوتبال یاد بدهیم، او باید به محض ورود بتواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند.

حمید درخشان بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: عملکرد تیم پرسپولیس را مقابل حریف جام حذفی دیدم. تیم پیشرفت می کند. این نوع مسابقات است که تیم را در شرایط روحی بهتر و البته در سطح هماهنگی قرار می دهد. البته پیروزی در دیدار قبلی مقابل ذوب آهن نیز دلیلی شد تا این تیم با روحیه بهتری به مصاف حریف جام حذفی برود. مطمئنم پرسپولیس با این مربی جدید بازی به بازی بهتر می شود و می تواند جزو مدعیان اصلی باشد. البته در حال حاضر مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تیم فولاد به تدریج از بحران خارج می شود و شرایط بد نیم فصل را پشت سر می گذارد. البته ما نباید کاری به این مسائل داشته باشیم و باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم. باید بتوانیم فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم تا سه امتیاز را به دست آوریم و در راه قهرمانی باشیم. البته در این یکی دو بازی چند بازیکن جدید پرسپولیس را دیدیم که خوب کار کردند اما هنوز برای بهبود بیشتر شرایط نیاز به زمان دارند. هم از نظر فرهنگی و هم از نظر اقلیمی.

درخشان درباره عملکرد بازیکن ازبکستانی پرسپولیس و فوتبال نسبتا آرامی که در بین اعضای این تیم به نمایش گذاشت، توضیح داد: وقتی یک فوتبالیست خارجی به تیم پرسپولیس می پیوندد باید نه تنها 10 بلکه 20 فاکتور خوب داشته باشد. افرادی مثل نبیل باهویی و سایر خارجی هایی که به پرسپولیس آمدند و سابقه خوبی نداشتند فقط باعث شرمندگی ما می شوند. اینکه یک خارجی بیاوریم 5 هفته به او مهلت دهیم بحث مضحکی است! این یعنی چی؟ یک بازیکن خارجی باید بین 30 تا 40 کلاس بیشتر از فوتبال ما داشته باشد. وقتی توپی را متوقف می کند، باید بفهمیم که چقدر فوتبالش با بقیه فرق دارد. متأسفانه در فوتبال ما این عادت بد ایجاد شده است که می گویند باید به خارجی که سراغش می آید کمک کنیم، یعنی بازیکن خارجی را با 60 هزار تومان بیاوریم که کمکش کند؟ اتفاقا او را آوردیم تا کمکمان کند.

سرمربی سال های اخیر پرسپولیس درباره بازگشت وحید امیری در کنار هم تیمی هایش و حضورش در چند بازی اخیر گفت: امیری به زمان نیاز دارد تا برگردد و همان امیری شود که بود. ما انتظارات زیادی از او داریم، بنابراین وقتی یک فوتبالیست ماه ها از نظر فیزیولوژیکی از فوتبال حذف می شود، ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا او به سبک خوب قبلی خود بازگردد و استانداردهای مورد نظر را اجرا کند. ولی امیدوارم امیری هر چه زودتر امیری خوبی بشه.

درخشان در خصوص اینکه نتیجه بازی با فولاد چه تاثیری بر دربی خواهد داشت، گفت: همیشه معتقد بودم دیدارهای منتهی به دربی ربطی به دربی ندارد. بارها پیش از دربی شکست خورده ایم اما به دربی رفتیم و استقلال را شکست دادیم یا برعکس این اتفاق برای استقلال افتاده است. شرایط دربی ارتباط زیادی با نحوه آماده سازی روحی مربی بازیکنان دارد. هر تیمی که دربی را خوب شروع کند می تواند نتیجه بهتری بگیرد و امیدوارم این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)