افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

حمید درخشان و تکرار عبارت تاریخی; من می روم، آیا همه چیز ناگهان تغییر می کند؟

  • کد خبر : 373219
حمید درخشان و تکرار عبارت تاریخی; من می روم، آیا همه چیز ناگهان تغییر می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داماش گیلان که برای حضور در فصل جدید تغییرات اساسی کرده است، از دو بازی خانگی خود در سه هفته ابتدایی دو امتیاز گرفت. به گزارش “ورزش سه”، تساوی در خانه مقابل بعث کرمانشاه حتی در شرایطی که رقیب دقایق زیادی از نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر سپری کرد، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داماش گیلان که برای حضور در فصل جدید تغییرات اساسی کرده است، از دو بازی خانگی خود در سه هفته ابتدایی دو امتیاز گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، تساوی در خانه مقابل بعث کرمانشاه حتی در شرایطی که رقیب دقایق زیادی از نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر سپری کرد، با حواشی زیادی همراه بود. تساوی بدون گل و سومین بازی که داماش بدون جشن گرفتن گل هواداران خود را به خانه فرستاد، در پایان بازی جنجال زیادی به پا کرد. هوادارانی که فصل گذشته با اتحاد بزرگ خود در لیگ آزادگان دم این تیم را در دست داشتند، این بار با لقب های بی ادبانه به بازیکنان و کادرفنی حمله کردند تا نارضایتی خود را از عملکرد این تیم اعلام کنند.

درخشان بدون توجه به اعتراضات دقایقی در اسکله نشست و سپس برای پاسخگویی به نشست خبری آمد. این دیدار که کاملاً واضح بود با سؤالات جنجالی و انتقادی همراه بود.

اما در بخشی از این نشست خبری حمید درخشان اظهارات جالبی کرد: در واکنش به سبک رهبری و عملکرد فنی خود ضمن بیان اینکه داماش گیلان در سال های اخیر نمایش موفقی از نظر فنی نداشته است، جمله جالبی را مطرح کرد: اگه برم چی؟ فکر می کنی مربی از بهشت ​​برایت بیاید؟ آیا فکر می کنید همه چیز ناگهان تغییر می کند؟

این عبارت یادآور اظهارات معروف حمید درخشان در زمین پرسپولیس است. جایی که او در پاسخ به انتقادات عنوان کرد: به نظر شما اگر به پرسپولیس بروم اشکالی ندارد؟ باشه فردا میرم!

اما با رفتن حمید درخشان و انتقال برانکو ایوانکوویچ، مرحله تاریخی و موفق پرسپولیس پایه گذاری شد که بدون رقیب قهرمانی خود را جشن گرفت و روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت.

با این حال بعید است دوران مربیگری حمید درخشان در داماش در پایان هفته سوم به پایان برسد و آن طور که گفته می شود تا هفته پنجم به او فرصت داده شده تا شرایط تیم را از نظر نتیجه گیری و جلب رضایت هواداران بهبود بخشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.