افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

حمید درخشان: فرصت سوزی در پرسپولیس خیلی زیاد شده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235765
حمید درخشان: فرصت سوزی در پرسپولیس خیلی زیاد شده – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس باید قدر فرصت ها را بدانند، گفت: فرصت های پرسپولیس زیاد است و باید قدر آنها را دانست. تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال 1402 بعدازظهر یکشنبه 6 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با دو گل محمدحسین کنعانی […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس باید قدر فرصت ها را بدانند، گفت: فرصت های پرسپولیس زیاد است و باید قدر آنها را دانست.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال 1402 بعدازظهر یکشنبه 6 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از پرسپولیس دیدیم و بازیکنان با هماهنگی بالایی توپ را به حرکت درآوردند، عملکرد پرسپولیس در این سال ها واقعا تغییر کرده و رشد کرده است. امیدوارم در بازی های باقی مانده تا پایان فصل نیز همین روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: 3 امتیاز این دیدار برای حفظ رقابت در بالای جدول بسیار مهم بود و بازیکنان موقعیت های زیادی را در دروازه پیکان ایجاد کردند. پرسپولیس می توانست با اختلاف بیشتر رقیب خود را شکست دهد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این نشان می دهد بازیکنان باید در موقعیت هایی که دارند دقت بیشتری داشته باشند.

این کارشناس فوتبال درباره فرصت های از دست رفته پرسپولیسی ها در این دیدار گفت: از اول فصل گفتم پرسپولیس به یک مهاجم مکمل و 6 کود نیاز دارد تا فرصت ها به این راحتی هدر نرود. در هر بازی نمی توان 10 یا 20 موقعیت گلزنی خوب داشت و باید از موقعیت های آن بازی ها استفاده کرد. استقلال و پرسپولیس اکنون در مسیر قهرمانی قرار دارند و کار آنها را می توان در محاسبه تفاضل گل در ادامه فصل لحاظ کرد، بازیکنان باید به خاطر داشته باشند که از موقعیت هایی که به راحتی با یک تک به دست می آید به راحتی استفاده نکنند. بازی حریف را باز کن، باخت.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال در خصوص لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال تصریح کرد: به نظرم بازیکنان خوبی به تیم دعوت شده اند و باید پوست آنها را زد. خیلی ها می آیند و می روند، اما عملکرد و کیفیت بسیار مهم هستند و در خاطر خواهند ماند. پیراهن تیم ملی مقدس است و هرکس به تیم ملی می پیوندد باید با جان و دل برای تیم ملی بازی کند.

وی در خاشان درباره دو دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان خاطرنشان کرد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و باید همه تیم ها با تمام توان به مصاف هم رفت. با توجه به جایگاه دو تیم در سطح آسیایی و بین المللی به نظر نمی رسد ایران برای پیروزی در این دو بازی مشکلی داشته باشد و بتوانیم در مقدماتی جام جهانی 2026 به دو پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)