افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی مگالوپولیس

  • کد خبر : 401619
حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی مگالوپولیس

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن با چندین پهپاد به کشتی «MEGALOPOLIS» در دریای عرب حمله کردند. سردار یحیی سریع ظهر جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن موفق شدند با چند پهپاد تهاجمی به ناو «مگالوپولیس» در […]

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن با چندین پهپاد به کشتی «MEGALOPOLIS» در دریای عرب حمله کردند.

سردار یحیی سریع ظهر جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن موفق شدند با چند پهپاد تهاجمی به ناو «مگالوپولیس» در دریای عرب حمله کنند.

سرتیپ یحیی ساری با تاکید بر اینکه عملیات نیروی هوایی یمن (هواپیمای بدون سرنشین) موفق به حمله به اهداف خود شد، خاطرنشان کرد: حمله پهپادی به کشتی “مگالوپولیس” به دلیل تصمیمات و مقررات مربوط به شرکت مالک این کشتی انجام شد. ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بود.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن به برادران رزمنده غزه و لبنان درود می فرستند، افزود: شهادت سردار بزرگ مقاومت و حماس «یحیی السنوار» باعث آزادی مقاومت و همه مردم یمن خواهد شد. با عزم راسخ و راسخ خود در راه، برای رهایی از اشغال و رسیدن به پیروزی پیش خواهند رفت و در این راه مصمم تر خواهند شد.

سردار سرتیپ یحیی ساری تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن در دومین سال پشتیبانی خود در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس هستند و به اقدامات خود ادامه می دهند. وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن بار دیگر بر ادامه محاصره دریایی دشمن صهیونیستی با هدف قرار دادن تمامی کشتی های مرتبط و متعلق به آن، کشتی های عازم فلسطین اشغالی و یا همکاری با آن تاکید کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه بر تداوم حملات موشکی و پهپادی یمن به مواضع دشمن صهیونیستی تاکید کرد و اعلام کرد تا زمانی که حملات و تجاوزات اسرائیل به غزه و لبنان متوقف نشود و نوار غزه به محاصره غزه پایان ندهد. پایان یافت، حمله نیروهای مسلح یمن ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.